Specjalista / Specjalistka ds. Księgowych
- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start pracy między 7 a 9
Twój zakres obowiązków
- księgowanie dokumentów kosztowych (zakupy krajowe, WNT, import towarów i usług).
- weryfikowanie dokumentów kosztowych pod względem formalnym i rachunkowym
- dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami w spółce
- udział w zapewnieniu sprawnego obiegu dokumentów kosztowych
- ewidencjonowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów oraz ich rozliczenie
- ustalanie i księgowanie rezerw na przyszłe koszty
- analizowanie i weryfikowanie zapisów na kontach księgowych
Nasze wymagania
- wykształcenie minimum średnie z obszaru rachunkowości, finansów, ekonomii
- minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym, samodzielnym stanowisku
- znajomość zagadnień z zakresu podatku VAT, CIT
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną obsługę faktur zagranicznych
- znajomość ustawy o rachunkowości
- samodzielność, dokładność i sumienność
- wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy, komunikatywność oraz umiejętność współpracy
Dodatkowe atuty:
- doświadczanie w pracy ze zintegrowanymi systemami księgowymi (w szczególności znajomość systemu Impuls)
To oferujemy
- elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
- wsparcie we wdrożeniu w obejmowane stanowisko
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o Dzieciach i Ich Rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u Kandydatów - naszych przyszłych pracowników.
Podstawowe informacje
- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start pracy między 7 a 9
jakie będa Twoje zadania?
- księgowanie dokumentów kosztowych (zakupy krajowe, WNT, import towarów i usług).
- weryfikowanie dokumentów kosztowych pod względem formalnym i rachunkowym
- dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami w spółce
- udział w zapewnieniu sprawnego obiegu dokumentów kosztowych
- ewidencjonowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów oraz ich rozliczenie
- ustalanie i księgowanie rezerw na przyszłe koszty
- analizowanie i weryfikowanie zapisów na kontach księgowych
To oferujemy:
- wykształcenie minimum średnie z obszaru rachunkowości, finansów, ekonomii
- minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym, samodzielnym stanowisku
- znajomość zagadnień z zakresu podatku VAT, CIT
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną obsługę faktur zagranicznych
- znajomość ustawy o rachunkowości
- samodzielność, dokładność i sumienność
- wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy, komunikatywność oraz umiejętność współpracy
Dodatkowe atuty:
- doświadczanie w pracy ze zintegrowanymi systemami księgowymi (w szczególności znajomość systemu Impuls)
Co oferujemy?
- lider w branży zabawek
- polski producent
- prwatna opieka medyczna
- karty reakreacyjno-sportowe
- ubezpieczenia grupowe
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- darmowa kawa
- kreatywne środowisko
- spójności zadań z zainteresowaniami
- niezbędne narzędzia
- inicjatywy sportowe
Kim jesteśmy?
- elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
- wsparcie we wdrożeniu w obejmowane stanowisko
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę