UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej. UNICEF uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa.
Kariera w UNICEF to coś więcej niż tylko praca! Jako pracownik UNICEF staniesz się częścią międzynarodowej organizacji, która działa w ponad 190 krajach i obszarach świata, przyczyniając się do tego, aby dzieciom na całym świecie żyło się lepiej.
Chcesz mieć w tym swój udział? Aplikuj!
Do Zespołu Donor Service w UNICEF Polska poszukujemy dokładnej i skrupulatnej osoby, która będzie pozostawać w codziennym kontakcie z naszymi Darczyńcami, w sprawach związanych z przekazywanymi darowiznami oraz działalnością organizacji. Naszym celem jest dbanie o najwyższe standardy obsługi Darczyńców UNICEF przy jednoczesnym budowaniu ich zaangażowania w długofalową pomoc dzieciom na całym świecie.
Jeśli jesteś osobą otwartą na ludzi, potrafisz samodzielnie prowadzić sprawy od początku do końca i dobrze czujesz się w rozwiązywaniu różnych problemów – zapraszamy do aplikowania!
- obsługę zapytań za pośrednictwem kontaktu e-mailowego i telefonicznego
- porządkowanie i aktualizację bazy danych Darczyńców Indywidualnych UNICEF Polska
- rozwiązywanie zgłoszeń
- koordynowanie przepływu informacji wewnątrz organizacji
- współpracę wewnątrz organizacji
- praca w międzynarodowej organizacji humanitarnej i rozwojowej z 75 letnią tradycją
- szkolenia i możliwość rozwoju, m.in. z zakresu komunikacji i pozyskiwania funduszy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
- prywatna opieka medyczna
- przyjazna, niekorporacyjna atmosfera
- elastyczny czas pracy
- brak dress code’u
- siedziba 350 m od stacji metra M1 (praca w modelu stacjonarnym lub hybrydowym)
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w jednej z największych organizacji humanitarnych pomagającej dzieciom
- możliwość bezpłatnej nauki języka angielskiego (kurs i platforma językowa)
- możliwość realizacji własnych pomysłów
- pełne wdrożenie w obsługę systemów firmowych oraz wsparcie
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej
- znajomości pakietu MS Office (Word, Excel)
- umiejętności pracy w zespole
- wysokiej kultury osobistej
- wykształcenie minimum średnie
- doświadczenie w pracy na bazach danych i umiejętność obsługi systemu CRM
- doświadczenie w telefonicznej lub mailowej obsłudze klienta