Specjalista / Specjalistka ds. Kadr i Płac
- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start pracy między 7 a 9
Twój zakres obowiązków
- sporządzanie list płac (naliczanie wynagrodzeń i dokonywanie potrąceń od wynagrodzeń)
- kompletowanie danych do obliczania list płac (absencje, godziny pracy, nadgodziny, dodatki, zmiany danych, potrącenia)
- obsługa programu kadrowo-płacowego (Impuls)
- prowadzenie ewidencji absencji, sprawdzanie poprawności dostarczanych dokumentów potwierdzających absencje
- rozliczanie czasu pracy
- sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, IFT, GUS i PFRON
- obsługa PUE ZUS oraz Pracowniczych Planów Kapitałowych
Nasze wymagania
- kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (wymagane w zakresie naliczania płac), w firmie zatrudniającej powyżej 20 pracowników
- dobra znajomość zasad naliczania wynagrodzeń (z uwzględnieniem różnych składników płacowych - systemy premiowe, dodatki)
- znajomość przepisów dotyczących prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych
- sumienność, skrupulatność, terminowość oraz dokładność
- dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i dyskrecja
- umiejętność współpracy oraz łatwość w komunikacji
- praktyczna znajomość arkusza Excel oraz doświadczenie w pracy z systemem ERP
Dodatkowe atuty:
- znajomość systemu Impuls oraz programu Płatnik
To oferujemy
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w firmie będącej największym polskim producentem zabawek
- intensywne wdrożenie, przygotowujące do samodzielnej realizacji zadań
- elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o Dzieciach i Ich Rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u Kandydatów - naszych przyszłych pracowników.
Podstawowe informacje
- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start pracy między 7 a 9
jakie będa Twoje zadania?
- sporządzanie list płac (naliczanie wynagrodzeń i dokonywanie potrąceń od wynagrodzeń)
- kompletowanie danych do obliczania list płac (absencje, godziny pracy, nadgodziny, dodatki, zmiany danych, potrącenia)
- obsługa programu kadrowo-płacowego (Impuls)
- prowadzenie ewidencji absencji, sprawdzanie poprawności dostarczanych dokumentów potwierdzających absencje
- rozliczanie czasu pracy
- sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, IFT, GUS i PFRON
- obsługa PUE ZUS oraz Pracowniczych Planów Kapitałowych
To oferujemy:
- kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (wymagane w zakresie naliczania płac), w firmie zatrudniającej powyżej 20 pracowników
- dobra znajomość zasad naliczania wynagrodzeń (z uwzględnieniem różnych składników płacowych - systemy premiowe, dodatki)
- znajomość przepisów dotyczących prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych
- sumienność, skrupulatność, terminowość oraz dokładność
- dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i dyskrecja
- umiejętność współpracy oraz łatwość w komunikacji
- praktyczna znajomość arkusza Excel oraz doświadczenie w pracy z systemem ERP
Dodatkowe atuty:
- znajomość systemu Impuls oraz programu Płatnik
Co oferujemy?
- lider w branży zabawek
- polski producent
- prwatna opieka medyczna
- karty reakreacyjno-sportowe
- ubezpieczenia grupowe
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- darmowa kawa
- kreatywne środowisko
- spójności zadań z zainteresowaniami
- niezbędne narzędzia
- inicjatywy sportowe
Kim jesteśmy?
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w firmie będącej największym polskim producentem zabawek
- intensywne wdrożenie, przygotowujące do samodzielnej realizacji zadań
- elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00