EXCO A2A Polska (www.exco.pl) jest międzynarodową siecią niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych, kadr i płac oraz doradztwa.
Działając w Polsce od 1999 roku, posiadamy biura w największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Radom, Gdańsk, Wrocław i Poznań.
EXCO A2A Polska specjalizuje się w świadczeniu usług dla klientów działających w głównych sektorach gospodarki (m.in. sprzedaż, import-export, produkcja, usługi, finanse).
Działając w Polsce od 1999 roku, posiadamy biura w największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Radom, Gdańsk, Wrocław i Poznań.
EXCO A2A Polska specjalizuje się w świadczeniu usług dla klientów działających w głównych sektorach gospodarki (m.in. sprzedaż, import-export, produkcja, usługi, finanse).
W związku z rozwojem spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko
Specjalista / Specjalistka ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: woj.
podkarpackie
OPIS STANOWISKA:
- Naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac pracowników klienta z uwzględnieniem wszelkich zasiłków, dodatków i potrąceń;
- Rozliczanie umów cywilno-prawnych;
- Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników klienta oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych;
- Sporządzanie deklaracji oraz formularzy do ZUS, US oraz innych instytucji zewnętrznych związanych z rozliczaniem wynagrodzeń;
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich.
OFERUJEMY:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Oferujemy pracę zdalną lub hybrydową – siedziba spółki mieści się w Warszawie, przy ulicy Rotmistrza Pileckiego 67 (Ursynów);
- Elastyczny czas pracy między godziną 7:00 a 9:00;
- Możliwość przystąpienia do pakietu benefitów: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dostęp do platformy umożliwiającej naukę języków obcych;
- Cykliczne szkolenia branżowe;
- Pracę w nowoczesnym biurze;
- Zdobycie nowych doświadczeń w firmie o ugruntowanej pozycji w branży.
NASZE WYMAGANIA:
- Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z samodzielną obsługą kadrowo-płacową;
- Bardzo dobra znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz PDOF, PPK;
- Praktyczna znajomość zagadnień dotyczących rozliczania czasu pracy, świadczeń pracowniczych;
- Praktyczna umiejętność naliczania wynagrodzeń, w tym honorarium za przeniesienie praw autorskich;
- Podstawowa znajomość języka angielskiego – głównie wykorzystywany do codziennej komunikacji mailowej z klientami;
- Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel).
MILE WIDZIANE:
- Znajomość programu Comarch ERP Optima;
- Doświadczenie w obsłudze kadrowo – płacowej obcokrajowców.
Mamy dla Ciebie szereg korzyści
- Elastyczne godziny pracy
- Zdobycie nowych doświadczeń w firmie o ugruntowanej pozycji w branży
- Możliwość pracy zdalnej
- Cykliczne szkolenia branżowe
- Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku
- Wolontariat pracowniczy
- Współfinansowaną kartę Multisport
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Współfinansowaną prywatną opiekę medyczną