Lider w branżach:
- Energia odnawialna - ogniwa fotowoltaiczne
- Budowa sieci telekomunikacyjnych, systemów łączności
- Systemy przeciwpożarowe, projektowanie, montaż - instalacja, serwis
- Telewizja CCTV, monitoring przemysłowy, systemy kontroli dostępu, monitoring komunikacyjny
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. ekonomicznych
Miejsce pracy: Lubartów
Zadania stanowiskowe:
- przygotowanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy oraz jej archiwizacja (prowadzenie akt osobowych);
- ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników firmy;
- sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS;
- sporządzanie sprawozdań, deklaracji, informacji, raportów i innych dokumentów m.in. do ZUS i GUS oraz zestawień, raportów kadrowo – płacowych i księgowo - finansowych wg potrzeb;
- udzielanie pracownikom podstawowych informacji z zakresu prawa pracy i zagadnień kadrowo – płacowych oraz wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu;
- weryfikacja pod względem merytorycznym i podatkowym oraz księgowanie faktur zakupowych;
- rozliczanie i analiza dokumentów dotyczących gospodarki magazynowej (faktura zakupu, przyjęcie do magazynu, rozchód z magazynu, itp.), uzgadnianie kont księgowych w tym zakresie oraz uzgadnianie stanów magazynowych;
- rozliczanie i uzgadnianie kont wynikowych oraz bieżąca kontrola zapisów na kontach bilansowych;
- bieżące uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami oraz potwierdzanie sald;
- zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji personalnej oraz nadzór nad sprawnym i poprawnym obiegiem dokumentacji księgowej, administracyjnej i finansowej;
- monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych (PIT, CIT, VAT).
Wymagania:
- wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, finansów lub rachunkowości;
- minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku (warunek konieczny);
- praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczeń społecznych, VAT oraz umiejętność ich interpretacji i praktycznego zastosowania (warunek konieczny);
- znajomość programu Excel w stopniu co najmniej średnio-zaawansowanym oraz bardzo dobra znajomość programu Płatnik (warunek konieczny),
- praktyczna znajomość modułów KP – Kady, KP – Płace oraz FK – Finanse i Księgowość systemu ERP Impuls Evo będzie bardzo dużym, dodatkowym atutem;
- sumienność, solidność, dokładność, dyskrecja oraz umiejętność organizacji pracy własnej;
- miłe usposobienie i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych.
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę;
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- wyposażenie w niezbędne narzędzia pracy;
- ubezpieczenie grupowe;
- opieka medyczna;
- dofinansowanie do szkoleń / studiów.