- kontrola i wdrażanie zmian w ofercie produktowej sklepu oraz komunikacji marketingowej,
- tworzenie raportów widoczności oferty jak i skuteczności sprzedaży,
- wdrażanie promocji i badanie ich skuteczności,
- wsparcie przy rozwoju marketingu automation w e-commerce,
- wsparcie przy rozwoju sklepu w zakresie projektów IT,
- tworzenie newsletterów,
- wdrażanie opisów SEO,
- zarządzanie ofertą na marketplace marek.
- umiejętności zarządzania stronami internetowymi w modelu CMS,
- znajomość branży e-commerce,
- znajomości programu MS Excel w stopniu średnio zaawansowanym,
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- dodatkowym atutem będzie znajomość narzędzi Google Analytics, Adwords, marketingu automation.
- pracę w dynamicznie rozwijającym się Zespole,
- możliwość wdrażania projektów e-commerce,
- udział w szkoleniach,
- świadczenia dodatkowe (dofinansowanie do karty sportowej, prywata opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, program lojalnościowy).
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Poznaj
VRG S.A.
VRG S.A. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, która w ramach swojej grupy kapitałowej specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji kolekcji odzieży dla kobiet i mężczyzn. Działalność firmy koncentruje się na zarządzaniu najbardziej rozpoznawalnymi polskimi markami m.in. Vistulą i Wólczanką. Obecne oblicze VRG S.A. jako jednej z najbardziej znanych firm działających w branży odzieżowej w Polsce ukształtowane zostało w wyniku realizacji intensywnego planu rozwoju. Nasze salony znajdują się na terenie całej Polski, a prezentowana w nich oferta to najwyższej jakości odzież i dodatki zaprojektowane zgodnie ze światowymi trendami mody.