- Współtworzenie oraz opieka nad bazą Klientów firmy.
- Koordynowanie badań dotyczących relacji z Klientami, jakości obsługi oraz doświadczeń Klienta.
- Pozyskiwanie rekomendacji od Klientów.
- Inicjowanie i prowadzenie działań poprawiających doświadczenia Klientów w Spółce.
- Współpraca z działami w firmie w celu budowania doświadczeń Klienta.
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
- Otwartość na nowe wyzwania.
- Pozytywne nastawienie i energia.
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Stabilne warunki zatrudnienia - podstawa oraz jasny i przejrzysty system premiowy.
- Możliwość budowania ścieżki zawodowej i rozwoju w strukturach firmy.
- Pakiet atrakcyjnych benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, język angielski.
- Praca w młodym, kreatywnym, pełnym pasji zespole.
- Wsparcie doświadczonych kolegów i super koordynatorów.
Poznaj
Polenergia Fotowoltaika S.A.
Polenergia Fotowoltaika S.A.to przede wszystkim ludzie z ogromną pasją i doświadczeniem w zakresie odnawialnych źródeł energii.Dzięki zdobytej wiedzy pomagamy polskim rodzinom i firmom zmienić sposób pozyskiwania energii na inteligentny. Współpracujemy wyłącznie z najlepszymi i sprawdzonymi firmami, aby zagwarantować jakość i bezpieczeństwo naszych instalacji fotowoltaicznych.Przez stale rosnące ceny energii elektrycznej coraz więcej osób myśli o własnych panelach słonecznych, aby uniezależnić się od podwyżek i dodatkowych opłat.Mamy świadomość, że nowy trend jakim jest zakładanie przydomowych elektrowni, rodzi wiele pytań i wątpliwości. Dlatego też stawiamy przede wszystkim na edukację naszych potencjalnych Klientów, aby mogli świadomie podjąć decyzję.