- Umowę o pracę
- Konkursy sprzedażowe
- Jasną ścieżkę kariery
- Przejrzysty system wynagradzania
- Kartę sportową
- Dofinansowanie do świąt i wypoczynku
Specjalista(-ka) ds. budowania relacji z klientem premium
Twój zakres obowiązków
- aktywna sprzedaż produktów inwestycyjnych
- współpraca z obecnymi klientami banku w segmencie klientów zamożnych oraz pozyskiwanie nowych (zarządzanie portfelem klientów)
- budowanie długotrwałych relacji z klientami poprzez oferowanie wsparcia ułatwiającego klientom zarządzanie ich portfelem kapitałowym
- edukowanie klienta w zakresie usług zdalnych kanałów dystrybucji
- realizacja celów ilościowych i jakościowych
Nasze wymagania
- min. 2-letnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta indywidualnego w zakresie produktów inwestycyjnych
- wykształcenie wyższe (ekonomiczne lub pokrewne)
- znajomość rynków finansowych ze szczególnym uwzględnieniem funduszy inwestycyjnych
- nastawienie na realizację celów
- odpowiedzialność i umiejętność budowania długofalowych relacji
To oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjny system benefitów w tym dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna,
- dofinansowanie szkoleń i kursów,
- program rekomendacji pracowników
- Umowę o pracę
- Konkursy sprzedażowe
- Jasną ścieżkę kariery
- Przejrzysty system wynagradzania
- Kartę sportową
- Dofinansowanie do świąt i wypoczynku
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce.