- Umowę o pracę
- Konkursy sprzedażowe
- Kartę sportową
- Prywatną opiekę medyczną
- Przejrzysty system wynagradzania
- Dostęp do bazy szkoleń
Specjalista/ka ds. budowania relacji z klientem firmowym (placówka partnerska)
mBank to nie tylko liczby, ale przede wszystkim ludzie. Specjalizujemy się w obsłudze wszystkich grup klientów. Świadczymy usługi z zakresu bankowości detalicznej, firmowej, korporacyjnej i prywatnej.
Szukamy doświadczonego specjalisty, aby powierzyć mu obsługę naszych klientów firmowych. Zobacz, co przygotowaliśmy dla Ciebie!
Twoje zadania:
- współpraca z obecnymi klientami banku w segmencie klientów firmowych oraz pozyskiwanie nowych (zarządzanie portfelem klientów),
- budowanie długotrwałych relacji z klientami poprzez oferowanie wsparcia ułatwiającego klientom zarządzanie firmą,
- oferowanie szerokiej gamy produktów firmowych, w tym kredytów zabezpieczonych oraz leasingu,
- edukowanie klienta w zakresie obsługi zdalnych kanałów dystrybucji.
Twój niezbędnik:
- 2-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów firmowych, także dla spółek z o.o.,
- doświadczenie w oferowaniu kredytów zabezpieczonych hipotecznie i/lub gwarancjami BGK,
- wykształcenie wyższe - preferowane ekonomiczne lub finansowe,
- umiejętność budowania trwałych relacji z klientami,
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- Umowę o pracę
- Konkursy sprzedażowe
- Kartę sportową
- Prywatną opiekę medyczną
- Przejrzysty system wynagradzania
- Dostęp do bazy szkoleń
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce.