Obejmij samodzielne stanowisko dające realny wpływ na kreowanie i realizację polityki w zakresie regulowanym Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Służby Bezpieczeństwa i Higieny Pracy.
Lokalizacja: Gdańsk, Białystok, Olsztyn, Poznań
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Rolę gwarantującą różnorodność wykonywanych zadań oraz pracę w zespole specjalistów z dużym doświadczeniem.
- Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
- Bezpłatny dostęp do platformy językowej (angielski, niemiecki, hiszpański, francuski).
- Pozostałe benefity: kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie medyczne i grupowe, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele innych.
W pracy na stanowisku specjalisty/ki ds. BHP będziesz odpowiedzialny/a za:
- Wykonywanie zadań wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Służby Bezpieczeństwa i Higieny Pracy.
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP.
- Przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych dla pracowników i podwykonawców w języku polskim i angielskim.
- Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywaniu wniosków powypadkowych.
- Analizowanie zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz wdrażanie działań prewencyjnych (prowadzenie dokumentacji).
- Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego.
- Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy okresowych analiz dotyczących stanu BHP i ppoż i zgłaszanie ewentualnych uwag i rozwiązań.
- Prowadzenie dokumentacji BHP.
- Reprezentowanie pracodawcy przy kontrolach instytucji zewnętrznych związanych z zakresem BHP.
- Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad BHP.
- Koordynacja współpracy z dostawcami, oraz wewnętrznymi stakeholderami,
- Udział w ocenie dokumentacji projektowej dla realizowanych w Spółce zadań inwestycyjno-remontowych.
- Wykształcenie wyższe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe w zakresie BHP.
- Co najmniej 1-3 letni staż pracy w służbie BHP.
- Wiedza i doświadczenie z zakresu przepisów BHP, ppoż., systemów monitoringu, organizacji ochrony, udzielania pierwszej pomocy.
- Przygotowanie w zakresie metodyki i prowadzenia szkoleń (stacjonarnie i zdalnie).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
- Dyspozycyjność do okazjonalnych wyjazdów służbowych w obszarze naszych pięciu lokalizacji.
O nas
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.
Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie (@transcom.poland)
Poznaj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Transcom to ponad 30 000 konsultantów Transcom, pracujących w 80 contact center i własnych domach, w 25 krajach, tworzy wyjątkowe doświadczenia w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, moderacji treści i usług back office. W Polsce jesteśmy od 2003 roku - znajdziesz nas w Gdańsku, Olsztynie, Białymstoku, Elblągu i Poznaniu.