- administracja systemem Web Application Firewall (WAF) oraz konfiguracja reguł bezpieczeństwa
- administracja rozwiązaniami DLP
- administracja rozwiązaniami PAM/IAM
- wsparcie procesów zarządzania incydentami bezpieczeństwa w obszarze systemów bezpieczeństwa IT
- uczestniczenie w procesie szacowania i oceny ryzyka w projektach biznesowych
- rekomendowanie i ocena wskaźników monitorujących skuteczność wdrożonych procesów i zabezpieczeń
- udział w projektach w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego przy współpracy z dostawcami zewnętrznymi i innymi zespołami w firmie
- masz wiedzę z obszaru działania i zabezpieczania sieci komputerowych
- masz doświadczenie w administracji i konfiguracji systemów bezpieczeństwa
- interesujesz się i chciałbyś rozwijać wiedzę oraz umiejętności w zakresie bezpieczeństwa IT
- znasz standardy związane z bezpieczeństwem ICT i zarządzaniem ryzykiem
- posiadasz minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze bezpieczeństwa IT
- potrafisz rozwiązywać złożone problemy, również analityczne oraz wykazujesz inicjatywę w proponowaniu działań naprawczych i usprawniających
- posługujesz się językiem angielskim w stopniu co najmniej dobrym
- cechują Cię samodzielność oraz wysokie umiejętności komunikacyjne
- jesteś osobą zaangażowaną, systematyczną i starannie wykonującą powierzone obowiązki
- doświadczenie w pracy z systemem SIEM
- doświadczenie w budowie i administracji systemami monitorowania
- umowa o pracę
- podstawę premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia rocznego
- internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do aplikacji muzycznej), zniżki pracownicze
- opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
- szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (kody zniżkowe i vouchery)
- dodatkowy benefit świąteczny
- dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.