Electra M&E Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowej grupy Electra Ltd. oferującej pełen zakres usług inżynierskich dopasowanych do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Nasza Firma specjalizuje się w projektowaniu oraz wykonawstwie instalacji sanitarnych, grzewczych, przeciwpożarowych, wentylacji i klimatyzacji, a także elektrycznych i teletechnicznych.
Obecnie poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: Katowice
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie bieżących spraw administracyjnych i urzędowych
- Prowadzenie dokumentacji techniczno-administracyjnej obiektu
- Przygotowywanie i administrowanie umowami najmu, usług ochrony i utrzymania czystości oraz o dostawy mediów i prac inwestycyjno-remontowych
- Koordynacja usługi ochrony i utrzymania czystości
- Przygotowywanie miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych zestawień kosztów
- Rozliczanie i opisywanie faktur kosztowych, wystawianie faktur najmu
- Nadzór na bieżącym funkcjonowanie systemu CAFM
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Wykształcenie wyższe
- Min. roczne doświadczenie na stanowisku administracyjnym
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Bardzo dobra obsługa komputera oraz znajomość programów Word i Excel
- Dobre zdolności organizacyjne, skrupulatność i dyspozycyjność
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Mile widziane doświadczenie w firmie świadczącej usługi Facility Management, posiadanie licencji Zarządcy Nieruchomości
Co oferujemy:
- Pracę w dużej, międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełny etat
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych kompetencji (szkolenia z kompetencji twardych i miękkich)
- Przyjazną atmosferę w prac
- Imprezy integracyjne i sportowe
- Benefity pracownicze (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do urlopu, dofinansowanie do nauki języków obcych)