Grupa ELOKON jest pracodawcą, który oferuje zarówno młodszym, jak i doświadczonym osobom możliwość jak najlepszego wykorzystaniaswoich umiejętności i kwalifikacji.
W samym sercu Przemysłu 4.0, ELOKON opracowuje rozwiązania bezpieczeństwa dla przemysłu i jest po to, aby pomóc Ci w osiągnięciu Twojego potencjału: czy chcesz rozpocząć karierę zawodową, połączyć praktyczne szkolenie zawodowe z nauką, czy rozwijać się zawodowo. Elastyczne warunki pracy i przyjazne dla rodziny inicjatywy uzupełniają pakiet dla pracowników ELOKON.
W samym sercu Przemysłu 4.0, ELOKON opracowuje rozwiązania bezpieczeństwa dla przemysłu i jest po to, aby pomóc Ci w osiągnięciu Twojego potencjału: czy chcesz rozpocząć karierę zawodową, połączyć praktyczne szkolenie zawodowe z nauką, czy rozwijać się zawodowo. Elastyczne warunki pracy i przyjazne dla rodziny inicjatywy uzupełniają pakiet dla pracowników ELOKON.
Firma ELOKON Polska specjalizuje się w nowoczesnych technikach bezpieczeństwa maszyn i procesów przemysłowych oraz zaawansowanych technologicznie produktach dla przemysłu, działając na terenie Polski od 1992 roku. Razem z firmą ELOKON Logistics, która opracowuje, sprzedaje i instaluje produkty dla sektora intralogistyki, jest członkiem międzynarodowej grupy ELOKON. Wzajemne powiązanie firm w grupie pozwala na łączenie pozytywnego doświadczenia podczas realizacji projektów nie tylko w Europie, ale również i w innych rejonach świata.
Obecnie firma ELOKON Polska poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjno-Organizacyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Będziesz odpowiedzialny/a za:
- administracyjną obsługę biura w tym prace asystencko-sekretarskie
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów związanych z działalnością firmy
- organizacyjne wsparcie dla pracowników biura przy organizacji podróży służbowych i rozliczania delegacji
- współpracę z Działem Księgowości w zakresie rozliczeń i fakturowania
- bieżącą współpracę z działem sprzedaży, produkcji i serwisu
- kontakty z zewnętrznymi kontrahentami i zagranicznymi oddziałami firmy oraz dbanie o jej pozytywny wizerunek
Nasze oczekiwania:
- nastawienie na współpracę, budowanie pozytywnych relacji oraz konstruktywne podejście do codziennych wyzwań
- wykształcenie minimum średnie, najchętniej o profilu administracyjnym lub księgowym
- dobra znajomość MS Office (excel, word, power point)
- minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (stanowiska administracyjno/asystenckie)
- co najmniej komunikatywna znajomość języka angielskiego
- umiejętność planowania i organizacji pracy
Mile widziane:
- podstawowa wiedza z zakresu księgowości (rozliczanie zobowiązań / należności, fakturowanie)
- podstawowa wiedza z zakresu gospodarki materiałowe i magazynowej
- doświadczenie z programem SUBIEKT
- czynne prawo jazdy B
Co damy w zamian?
- ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie
- stabilne warunki zatrudnienia
- wynagrodzenie odpowiadające zaangażowaniu w wykonywaniu obowiązków służbowych
- bardzo dobrą atmosferę pracy
- MultiSport + pakiet medyczny