Firma techniczno-handlowa prowadząca również działalność doradczą, usługową i produkcyjną, działająca od pond 30 lat na rynku polskim oraz Europy Środkowej i Wschodniej, reprezentująca ponad 300 producentów podzespołów do energoelektroniki, elektroniki, automatyki przemysłowej oraz urządzeń i wyposażenia warsztatowego.
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Sprzedaży
Miejsce pracy: Piaseczno
- praca stacjonarna w Piasecznie,
- obsługa systemu CRM (rejestracja zamówień, wystawianie dokumentów kontraktowych i wysyłkowych), przygotowywanie ofert,
- odpowiednia organizacja obiegu dokumentów,
- obsługa klienta w zakresie realizacji zamówień,
- kontakt z dostawcami (głównie w jęz. angielskim),
- współpraca przy realizacji projektów firmy,
- pozyskiwanie potencjalnych klientów.
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny,
umiejętność pracy w zespole, - umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) i innych urządzeń biurowych,
wysoka kultura osobista, odporność na stres, - bardzo dobra organizacja pracy i zdolność do ustalania priorytetów,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- samodzielność, sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań.
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji,
- pracę w miłej i koleżeńskiej atmosferze,
- świadczenia dodatkowe: opieka medyczna, pakiet sportowy, ubezpieczenie grupowe,
- dofinansowanie do posiłków,
- bilety na wydarzenia kulturalne,
- budżet rozwojowy (szkolenia, kursy, konferencje),
- ogólnofirmowe spotkania integracyjne,
- możliwość zakwaterowania w mieszkaniu służbowym.