Asseco Data Systems S.A. to przede wszystkim ludzie – specjaliści w swoich dziedzinach i ich rosnące z każdym dniem doświadczenie. Atrakcyjne zawodowe wyzwania i możliwości oraz wsparcie ze strony firmy – to u nas norma. Nasi pracownicy nie mają szansy poznać, czym jest stagnacja i nuda w pracy. Przydzielamy ich do różnorodnych projektów, przy których pełnią zróżnicowane role, aby mogli rozwijać swoje kompetencje.
Nie czekaj – już dziś złóż swoją aplikację, chętnie Cię poznamy
Specjalista Service Desk
Miasto: Łódź
Zadania:
- przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS),
- administracja systemami IT,
- analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów,
- udział w testach wewnętrznych aplikacji (UAT),
- wykonywanie wdrożeń (produkcyjnych/testowych).
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe/ w takcie studiów (z zagwarantowaniem pełnej dostępności do pracy w godzinach biznesowych),
- mile widziane doświadczenie:
- w testowaniu aplikacji biznesowych,
- kontakcie z klientem (wew. lub zew.), np. praca w helpdesk/servicedesk,
- doświadczenie w administracji PostgreSQL – dodatkowy atut,
- język angielski – głównie stosowany w bazach danych (nazwy struktur),
- znajomość notacji BPMN - poziom średni (tak, aby umieć samodzielnie zamodelować dany proces),
- Linux – podstawy obsługi systemu z poziomu terminala/ssh (np. poruszanie się po drzewie katalogów, edycja plików, itp.),
- SQL – podstawowa znajomość (umiejętność pisania select’ów, złączeń tabel, itp.),
- dociekliwość,
- komunikatywność,
- umiejętność utrzymywania dobrych relacji z klientem,
- poczucie obowiązkowości, terminowości.
Oferujemy:
- Dodatki:
- Karta sportowa
- Eventy
- Fundusz kulturalny
- Dofinansowanie wypoczynku
- Rozwój zawodowy:
- Współpraca z ekspertami
- Dzielenie się wiedzą
- Warunki zatrudnienia:
- Umowa o pracę
- Home office
- Narzędzia pracy
- Bezpieczeństwo:
- Opieka zdrowotna
- Ubezpieczenie grupowe
Przyjdź do nas! - zobacz czym się zajmujemy: