PRACUJ JAKO
Specjalista Service Desk
Mamy dla Ciebie ofertę pracy, która polega na:
- zdalnym oraz bezpośrednim wsparciu użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, wsparciu urządzeń mobilnych z systemami Android oraz iOS
- wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, przygotowywaniu sprzętu dla nowych pracowników, samodzielnym diagnozowaniu oraz rozwiązywaniu problemów
- rejestrowaniu zgłoszeń serwisowych i rejestrowaniu w bazie wiedzy rozwiązań dla zaistniałych przypadków
- współpracy z innymi zespołami (eskalacja, wspólne rozwiązywanie problemów) i optymalizacji procesów wsparcia
Jeżeli jesteś osobą, która posiada:
- wykształcenie wyższe techniczne, preferowany profil informatyczny
- umiejętność pisania skryptów i zapytań SQL
- znajomości ITIL
- mile widziana znajomość SCCM oraz systemu JIRA Service Desk
- znajomość MS Excel na poziomie zaawansowanym – makra, tabele przestawne, funkcje, sumy częściowe
- doświadczenie zawodowe związane z pracą w Service Desk
- samodzielność, samodyscyplina, dobrą organizacja pracy
- znajomości języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
Oferujemy:
- umowę o pracę
- pracę w strukturach IT najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego
- udział w ciekawych projektach
- wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia
- dofinansowanie do świadczeń socjalnych (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.)