Chcesz przyłączyć się do międzynarodowego zespołu, która stawia na rozwój i szkolenie pracowników oraz docenia ich osiągnięcia zawodowe i zaangażowanie? Obecnie do centrali firmy w Gdańsku poszukujemy osoby do pracy na stanowisku Specjalista Service Centre (HelpDesk), działu odpowiedzialnego za wsparcie techniczne administracji i sklepów w JYSK Polska, oraz działu będącego drugim poziomem wsparcia dla działów Service Centre z innych krajów.
Specjalista Service Centre
(HelpDesk) Centralna Europa
(HelpDesk) Centralna Europa
Miejsce pracy: Gdańsk
Specjalista Service Centre (HelpDesk) /Gdańsk
Do Twoich głównych obowiązków należeć będą:
- Wsparcie techniczne i merytoryczne użytkowników systemów informatycznych stosowanych w JYSK w Centralnej Europie,
- Współpraca z Service Centre w krajach Centralnej Europy oraz z działami IT w centrali JYSK w Danii,
- Nadzorowanie poprawnego działania systemów IT
- Testowanie i udoskonalanie nowych wersji systemów IT,
- Zarządzanie sprzętem oraz administracja kont użytkowników,
- Czynny udział w międzynarodowych projektach związanych z wdrażaniem/modernizacją systemów IT.
Oczekujemy:
- Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów,
- Praktycznej wiedzy z zakresu IT,
- Znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym,
- Umiejętności pracy w grupie oraz efektywnej organizacji pracy własnej,
- Doświadczenia w pracy w działach Helpdesk,
- Doświadczenie w obsłudze klienta w branży Retail będzie dodatkowym atutem.
Zatrudnionym osobom oferujemy:
- Zatrudnienie w stabilnej finansowo firmie,
- Pracę w międzynarodowym środowisku,
- Szkolenia i rozwój zawodowy,
- Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności,
- Dobre warunki oraz miłą atmosferę pracy,
- Atrakcyjną ofertę socjalną.