Specjalista Sekcji Wsparcia Użytkowników
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: AL/MSWU/PS/133/0521
Opis stanowiska
- Wsparcie użytkowników;
- Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników i rejestracja w systemie;
- Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i postępie ich realizacji;
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych;
- Konfiguracja i konserwacja sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych;
- Instalacja i konfiguracja oprogramowania oraz wsparcie dla systemów wewnętrznych;
- Współpraca z innymi grupami wsparcia i zespołami IT w firmie.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (informatyka lub pokrewne);
- Biegła znajomość Windows 7/8/10 Pro, MS Office, Active Directory;
- Znajomość zagadnień sieciowych LAN/WAN;
- Znajomość SCCM (mile widziana);
- Znajomość platformy MacOS X i urządzeń Apple (mile widziana);
- Wysoki poziom komunikatywności;
- Umiejętność pracy samodzielnej oraz zespołowej;
- Zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów;
- Duża odporność na stres;
- Minimum 2 lata doświadczenia w dziale wsparcia użytkownika;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie i rozumienie dokumentacji technicznej;
- Prawo jazdy kat. B (możliwe wyjazdy służbowe).
Oferujemy
- Pracę na odpowiedzialnym stanowisku w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- Dostęp do nowych technologii;
- Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych;
- Miłą atmosferę pracy;
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia.