Kim jesteśmy?
Z 280 000 współpracowników na całym świecie specjalizujemy się w tworzeniu wyjątkowych doświadczeń klientów i napędzaniu cyfrowej transformacji dla największych i najlepszych firm na świecie.
Jesteśmy fanatykami naszych różnorodnych i pełnych pasji ludzi na całym świecie.
Akceptujemy wszystkie nasze różne kultury, indywidualności i osobowości, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że wszystkie nasze różnice sprawiają, że razem jesteśmy silniejsi. Concentrix jest pracodawcą oferującym równe szanse i rozpatrujemy kandydatury bez względu na niepełnosprawność, rasę, kolor skóry, religię, płeć, pochodzenie narodowe, wiek, orientację seksualną, tożsamość lub ekspresję płciową lub jakąkolwiek inną cechę.
Pokazujemy naszym współpracownikom, jak bardzo są dla nas ważni, obdarowując ich dodatkami, takimi jak kultura przynależności; jasne ścieżki rozwoju kariery; profesjonalne wsparcie, coaching i programy mentorskie; wynagrodzenie zależne od wyników; globalna sieć przyjaciół i rówieśników na całe życie; i wiele więcej! (o wiele więcej).
- Pomoc pasażerom, wspieranie ich w trudnościach związanych z podróżą oraz udzielanie informacji poprzez połączenia przychodzące/czat/e-maile na następujące tematy: bagaż, rezerwacja biletów, zmiana harmonogramu lotów
- Obsługa reklamacji
- Znajomość języka włoskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2)
- Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
- Umiejętności komunikacyjne i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
- Zaangażowania i motywacji do pracy - razem możemy osiągnąć więcej!
- Dyspozycyjność do pracy z biura w Katowicach
- Umowę o pracę lub umowę zlecenie
- W pełni płatne szkolenia poprzedzające bezpośredni kontakt z klientami
- Pakiet relokacyjny
- Elastyczny grafik pracy (pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9:00 - 22:00), w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin
- Wsparcie merytoryczne lidera na każdym etapie współpracy
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.