Specjalista Obsługi Użytkowników (Aplikacja Mobilna)
Miejsce pracy:
Poznań
Poznań
Twoje zadania:
- bieżąca obsługa zgłoszeń użytkowników i skuteczne rozwiązywanie ich problemów
- zbieranie opinii użytkowników i tworzenie rekomendacji zmian w aplikacji
- monitorowanie i raportowanie KPI (m.in. NPS, koszt obsługi, czas obsługi)
- efektywna współpraca z klientem wewnętrznym
- rekomendowanie zmian w aplikacji w oparciu o informacje od użytkowników
- rozwój jednego z obszarów – kanały i narzędzia obsługi użytkowników, testowanie aplikacji mobilnych (UAT) lub detekcja nadużyć (fraud)
Wymagania:
- doświadczenie przy obsłudze klienta (obszar aplikacji mobilnych, programów lojalnościowych, oprogramowania SaaS lub serwisów online/ecommerce)
- znajomość problemów występujących w aplikacjach mobilnych (Android, iOs), programach lojalnościowych lub narzędziach automatyzacji marketingu
- doświadczenie w pracy z klientem zewnętrznym i rozwiązywaniu problemów
- doskonała komunikacja w mowie i piśmie
- umiejetność analizy sytuacji, wyciągania i komunikowania wniosków
- mile widziane – doświadczenie w tworzeniu standardów obsługi klienta (skrypty, FAQ, itp.), znajomość narzędzi obsługi klienta (np. Zendesk), doświadczenie przy wykrywaniu nadużyć lub prowadzeniu testów UAT
- znajomość rozwiązań CRM, pakietu biurowego Office
- mile widziane – znajomość Zendesk, Intercom, Jira, Confluence, Sharepoint, rozwiązania marketing automation
Oferujemy:
- rozwój w convienance nr 1 w Europie Środkowo-Wschodniej
- premie związane z realizacją celów wpisanych w strategię firmy
- elastyczny czas pracy
- lokalizacja w samym sercu Poznania
- pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie
- imprezy i wydarzenia firmowe
- dedykowany onboarding Akademii Żabka
- podnoszenie kwalifikacji: j. angielski, zniżki na studia, awanse i rekrutacje wewnętrzne