Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Asystentka Zarządu Kraków
Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

PRU MEGA-REM Sp. z o.o.
Kraków
młodszy specjalista (junior) / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
3 dni temu

Przedsiębiorstwo Remontowo - Usługowe ”MEGA – REM” Sp. z o.o. – firma świadcząca usługi remontowe oraz modernizacyjne dla przemysłu energetycznego poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu
Miejsce pracy: Kraków

 

Twój zakres obowiązków:
  • Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy
  • Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych wydarzeń z udziałem Prezesa Zarządu.
  • Obsługa Korespondencji: Monitorowanie i odpowiadanie na korespondencję e-mailową oraz tradycyjną, zarządzanie dokumentacją i archiwizacja dokumentów.
  • Przygotowywanie Prezentacji i Raportów: Opracowywanie prezentacji, raportów, notatek oraz innych dokumentów na potrzeby Prezesa Zarządu.
  • Przygotowywanie materiałów zleconych przez Prezesa Zarządu do wysyłki dla Rady Nadzorczej
  • Obsługa organizacyjno- administracyjna Rady Nadzorczej
  • Koordynacja Zadań: Współpraca z innymi działami firmy w celu koordynacji działań związanych z realizacją projektów i inicjatyw strategicznych.
  • Obsługa Gości: Zapewnienie profesjonalnej obsługi gości odwiedzających biuro oraz organizacja spotkań biznesowych.
Nasze wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Znajomość Języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Doskonała organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem i priorytetami.
  • Silne umiejętności komunikacyjne oraz wysoki poziom dyskrecji i zaufania.
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w działaniu.
  • Miła aparycja
To oferujemy:
  • Pracę w stabilnej, dobrze prosperującej i stale rozwijającej się Spółce
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Pakiet szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe.
  • Miłą i profesjonalną atmosferę w zespole.

Więcej informacji o nas na: www.mega-rem.com.pl

 

Osoby zainteresowane podjęciem pracy na w/w stanowisku prosimy o przesłanie CV
klikając w przycisk aplikowania.

 

Dziękujemy za nadesłanie zgłoszenia, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Zgodnie z  art.  13  ust.  1  i  2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego  i  Rady  (UE) 2016/679  z  27.04.2016  r.  w  sprawie ochrony osób fizycznych w  związku z  przetwarzaniem danych osobowych i  w  sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO, niniejszym informuję, iż:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PRU MEGA-REM Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (ul. Ciepłownicza 1, 31-587 Kraków) telefon 12 644-51-19

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia niniejszego procesu rekrutacyjnego.

3) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji i w terminie 3 miesięcy po jej zakończeniu.

4) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia oraz prawo wniesienia sprzeciwu.

5) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

6) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji.

7) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO - USŁUGOWE "MEGA - REM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Nasze przedsiębiorstwo rozpoczęło działalność w październiku 1992 r. w wyniku restrukturyzacji Elektrociepłowni "KRAKÓW" S.A. i ma formę spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Nasza siedziba znajduje się w Krakowie, gdzie zlokalizowane są biura, hala warsztatowa i zaplecze magazynowo - socjalne.
Wykonujemy głównie prace dla przemysłu energetycznego i ciepłownictwa:
Remonty i modernizacje kotłów parowych i wodnych, turbin parowych, armatury, rurociągów, młynów węglowych, wentylatorów, generatorów, wymienników, podgrzewaczy, pomp, suwnic, dźwignic, rozdzielnic, kabli, instalacji oświetleniowych, silników elektrycznych, urządzeń teletechnicznych, wózków akumulatorowych i AKPiA. Wykonujemy sieci ciepłownicze preizolowane, przepompownie, wymienniki, kotłownie gazowe, inst. uzdatniania wody, inst. solarne do odbioru energii cieplnej z promieniowania słonecznego. Oferujemy kompleksowe wykonawstwo obiektów przemysłowych "pod klucz" Prowadzimy serwis urządzeń klimatyzacji i wentylacji, wymienników, przepompowni, urz. dźwignicowych.
Od lipca 1999 r. posiadamy wdrożony, certyfikowany i utrzymywany system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001, obejmujący całą działalność naszego przedsiębiorstwa. W roku 2013 wdrożyliśmy zintegrowany system zarządzania jakością, bezpieczeństwem i higieną pracy zgodny z normami: PN‑EN ISO 9001, PN‑N‑18001 oraz, w zakresie zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodny z normą BS OHSAS 18001.
Nasza firma od maja 1998 r. posiada certyfikowane Laboratorium Spawalnicze II stopnia z uprawnieniami L‑II/147/12 nadanymi przez Urząd Dozoru Technicznego wykonujące badania nieniszczące złączy spawanych.
Jesteśmy oficjalnym przedstawicielem na Polskę holenderskiego producenta kompaktowych zasilaczy do odbiorników ruchomych - firmy AKAPP‑STEMMANN

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Zarządu

    MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska obsługa sekretariatu Zarządu Spółki i efektywne wsparcie Zarządu Spółki w codziennej pracy, przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby Zarządu, koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji na potrzeby Zarządu,...
  • Office Manager

    Dijo Baking Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   31,00 - 34,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu. Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu. Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów etc.) Organizację imprez firmowych...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    NES Fircroft   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Główne obowiązki: Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie; Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; Zapewnianie sprawnego działania i organizacji biura Centrali; Obsługa biura sekretariatu i przyjmowanie Gości; Wsparcie Kierownika Biura Zarządu oraz Zarządu; Organizacja...
  • Asystent ds administracji

    Cermag Construction Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Co będzie należeć do Twoich obowiązków: obsługa administracyjna biura, pełne zarządzanie korespondencją pocztową e-mail/ tradycyjną / kurierską, wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego współpraca z działem księgowości w zakresie wprowadzanych do systemu dokumentów i ich...
  • Asystentka / Asystent Prezesa Zarządu

    Adamowscy Sp. z o.o.   Starogard Gdański    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych. Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji,...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Praca.pl   Starogard Gdański    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Twoje zadania: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Prezesa Zarządu Koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych Odpowiadanie na korespondencję, zarządzanie dokumentacją i archiwizacja dokumentów; Raportowanie oraz przygotowywanie prezentacji; Współpraca z innymi działami Obsługa gości
  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Asystent / Asystentka Dyrekcji

    CEVA Ground Logistics Poland Sp. z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Koordynowanie zadań/małych projektów na poziomie regionu (kraje Europy Środkowej i Południowej, Niemcy, Szwajcaria, Austria)m; Pozyskiwanie danych, ich podsumowywanie oraz wstępna analiza, przygotowywanie danych w tabelach Excel, tworzenie prezentacji, Nadzorowanie...
  • Asystent / Specjalista ds. Kadr i Płac

    Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Ewidencja i rozliczanie czasu pracy; Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej, z uwzględnieniem rozliczania wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników; Sporządzanie i archiwizacja dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, wnioski, oświadczenia) Prowadzenie rekrutacji...
  • Koordynator biura

    Dijo Baking Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   31,00 - 34,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki: Zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu; Bezpośrednie wsparcie dla Prezesa Zarządu; Organizacja podróży służbowych w kraju i za granicą; Planowanie i zarządzanie firmowymi wydarzeniami; Nadzorowanie obiegu dokumentów w firmie; Tworzenie prezentacji i raportów;...