Ogłoszenie numer: 272681, z dnia 2013-04-22
Instytut Allerhanda
Fundacja Instytut Allerhanda, ośrodek zaawansowanych studiów prawnych, poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista(ka) ds. PR i Komunikacji
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: IA/HR/2013.04/PR
Opis stanowiska
- Zarządzanie stronami m.in. www.allerhand.pl; kongresy.allerhand.pl; blogami IA, oraz mediami społecznościowymi IA (m.in. Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube), w tym:
- obsługa techniczna oraz redagowanie i zamieszczanie treści na stronie IA, fan page’ach, itd.;
- praca nad strategią rozwoju portalu IA (content, nowe elementy, SEO, itd.) oraz powiązanych z nim stron;
- monitorowanie komentarzy, statystyk oglądalności;
- promocja portalu i fan page’ów;
- przygotowywanie treści newsletterów i innych e-mailingów.
- Kontakty z mediami
- aktualizacja bazy danych dziennikarzy;
- obsługa medialna konferencji z serii Allerhand Summits (Kongresy Allerhanda) oraz innych wydarzeń organizowanych przez IA;
- współpraca przy pozyskiwaniu patronatów merytorycznych i medialnych dla wydarzeń organizowanych przez IA;
- współpraca przy promocji wspólnych wydarzeń IA i partnerów;
- współpraca przy promocji innych aktywności IA – publikacji, badań, itd.;
- monitoring mediów;przygotowywanie, autoryzacja wywiadów, artykułów, komentarzy prasowych;
- pisanie i redagowanie tekstów, w tym informacji prasowych.
- Promocja
- przygotowanie samodzielnie lub we współpracy z innymi współpracownikami IA lub z zewnętrzną agencją materiałów promocyjnych IA (w tym ulotki, materiały reklamowe, prezentacje, i inne);
- promocja wydarzeń organizowanych przez IA, w szczególności konferencji z cyklu Allerhand Summits, oraz współpraca przy ich organizacji;
- aktualizacja baz danych IA;
- wstępna analiza wniosków o patronat IA oraz obsługa udzielonych patronatów;
- realizacja działań zgodnych ze strategią komunikacyjną IA;
- współpraca przy tworzeniu materiałów audiowizualnych;
- wsparcie zespołu w innych projektach w kontekście działań promocyjnych, marketingowych i wizerunkowych.
- Wyjazdy służbowe (Warszawa)
- Inne zadania zlecone przez przełożonych.
Wymagania
- min. 2-letnie doświadczenie związane z PR, promocją, mediami społecznościowymi oraz zarządzaniem treścią portali internetowych (bardzo dobra znajomość systemów CMS);
- min. 1 roczne doświadczenie we współpracy z mediami, dobra znajomość rynku mediów w Polsce;
- umiejętność pisania i redagowania tekstów, w tym tworzenia informacji prasowych;
- bardzo dobra znajomość sieci, technik i narzędzi komunikacyjnych, w tym mediów społecznościowych;
- doskonała organizacja pracy, proaktywność i samodzielność;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną;
- zaawansowana znajomość pakietu Microsoft Office a także podstawowych programów graficznych (Publisher, Gimp, etc.), oraz znajomość stosowanej przez grafików nomenklatury;
- gotowość do wyjazdów służbowych (głównie Warszawa), ok. 2 razy w miesiącu na 2-3 dni;
- samodzielność w rozwiązywaniu problemów;
- komunikatywność i zdolności interpersonalne;
- wysoka kultura osobista i etyka zawodowa.
Mile widziane:
- znajomość programu Photoshop lub Corel;
- biegła znajomość języka angielskiego, doświadczenie w tłumaczeniach z/na jęz. angielski;
- bycie „hard userem” mediów społecznościowych;
- zainteresowanie prawem;
- znajomość innego języka obcego.
Oferujemy
- umowa o pracę w wymiarze 1 etatu w organizacji pozarządowej;
- kontakt z wybitnymi osobistościami i ekspertami, oraz możliwość udziału w wydarzeniach
- organizowanych przez Instytut;
- możliwość zdobycia cennych kontaktów;
- możliwość udziału w konferencjach i szkoleniach;
- planowane zatrudnienie od 1 czerwca 2013 (lub wcześniej).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.