Zdalne wsparcie techniczne (1. i 1,5 poziom) dla systemów i urządzeń
Rozwiązywanie problemów poprzez SCCM oraz ITSM
Analiza i priorytetyzacja zgłoszeń IT
Edukowanie użytkowników i optymalizacja procesów
Eskalacja poważniejszych incydentów do wyższego wsparcia
Wymagania
Znajomość języka angielskiego i duńskiego (min. B1)
Dobra znajomość MS Office i Outlook
Umiejętności analityczne i organizacyjne
Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej
Mile widziane doświadczenie w IT Service Desk oraz znajomość ITIL
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie i profesjonalne wdrożenie
Wsparcie finansowe na edukację i rozwój
Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Benefity: karta sportowa, bilety do kina, vouchery
Możliwość pracy hybrydowej + pakiet IT do pracy zdalnej
Nowoczesne biuro z chill-out roomem (X-box, bilard, gry planszowe)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Dane osobowe Kandydata przetwarzane są przez Praca.pl w celu przekazania ich Pracodawcy. Do czasu przekazania danych osobowych do Pracodawcy Administratorem danych osobowych Kandydata jest Praca.pl Sp. z o.o. Po przekazaniu danych osobowych Kandydata do Pracodawcy Administratorem danych osobowych Kandydata jest Pracodawca publikujący niniejszą ofertę pracy. Pracodawca przekaże Ci informacje jak przetwarza Twoje dane osobowe niezwłocznie po otrzymaniu Twojej aplikacji. Jeśli nie zgadzasz się na taką procedurę, prosimy o nieprzesyłanie aplikacji.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Are you ready to make a positive impact in agriculture? Join our team and support our farmer owners while experiencing a dynamic corporate environment and contributing to sustainable farming. Our Members Service & Operations team in Gdańsk, established two years ago, provides timely support to over...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all systems and devices; Perform...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
14 godz.
Administracyjne wsparcie farmerów – aktualizacja danych w CRM, zarządzanie dokumentacją; Budowanie relacji i zapewnienie wysokiej jakości obsługi; Udział w programach jakości i zrównoważonego rolnictwa; Tworzenie baz wiedzy i przewodników dla rolników; Współpraca przy projektach wewnętrznych;
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
Klient portalu Praca.pl
Szczecinek
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta. Zapewnianie wsparcia produktowego poprzez e-mail, chat i telefon. Dostarczanie rozwiązań dla problemów technicznych i nontechnicznych użytkowników. Diagnozowanie problemów z oprogramowaniem oraz obsługa złożonych reklamacji. Wsparcie w...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
8 dni
Obsługa klientów na platformie poprzez e-mail, chat, telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych i nontechnicznych. Diagnostyka oprogramowania i zarządzanie złożonymi reklamacjami. Wsparcie w sprawach marketingu i sprzedaży. Dokumentowanie procesów technicznych i obsługi klienta.
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
8 dni
General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, Śródmieście
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid / senior / praktykant/stażysta / asystent umowa o pracę / o pracę tymczasową pełny etat 10 000 - 11 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
6 godz.
Przygotowanie i przegląd dokumentacji technicznej związanej z nabyciem sprzętu i usług, zgodnie z wymaganiami odbiorców końcowych i przepisami dotyczącymi danych osobowych i bezpieczeństwa. Koordynacja działań technicznych, współpraca z dostawcami zewnętrznymi podczas dostarczania...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379