NBC to innowacyjna firma specjalizująca się w outsourcingu kadr IT. Obecnie zatrudniamy blisko 250 specjalistów na terenie Polski. Nasi pracownicy uczestniczą w ciekawych i innowacyjnych projektach w bankowości, w centrach usług wspólnych, w przemyśle i w dużych firmach IT.
Dla naszego Klienta, jednego z największych banków w Polsce, z lokalizacją w Warszawie poszukujemy Specjalistów na stanowisko:
Specjalista IT (II linia wsparcia)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SHD/WAW/0417/PP
Opis stanowiska:
- Codzienna obsługa zgłoszeń i pomoc użytkownikom w zakresie rozwiązywania problemów i obsługi aplikacji bankowych/finansowych
- Współpraca z zespołami developerskimi i jednostkami biznesowymi
- Przygotowywanie dokumentacji technicznej oraz instrukcji użytkowania (rozwijanie bazy wiedzy)
- Prowadzenie szkoleń dla użytkowników systemów
- Okresowe wsparcie testów oraz projektów IT
- Dbanie o ciągłą optymalizację procesów oraz proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań
Wymagania:
- Doświadczenie w zakresie wsparcia użytkownika końcowego
- Doświadczenie we wsparciu informatycznym aplikacji (w szczególności aplikacji biznesowych bankowych/finansowych)
- Zdolności analityczne, umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów oraz szybkiego reagowania na nie
- Wiedza ogólna z zakresu finansów, bankowości, usług bankowych świadczonych klientom
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
- Bardzo dobra znajomość MS Office (głównie MS Excel)
Dodatkowym atutem będzie:
- Znajomość systemów bankowych, finansowych (np. GLOBUS, Strefa Pracy, e-doc, System Kredytowy)
- Znajomość narzędzia JIRA
- Znajomość SQL
Oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Kartę MultiSport
- Medicover
- Opiekę Menadżera Kariery
- Elastyczne formy zatrudnienia
- Różnorodne projekty
- Inne… (zapytaj nas)