Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
  • Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
  • Technik Informatyk

    Polski Tytoń S.A.   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    zarządzanie kontami pracowników, sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem, świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT, przyjmowanie i rejestrowanie zgłaszanych problemów, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, podstawowe naprawy, współpraca z dostawcami...
  • Junior Supporter - IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Pruszków Pracownik I-wszej linii wsparcia Pruszków
Specjalista IT - Dział Wsparcia Użytkownika (m/k)

Specjalista IT - Dział Wsparcia Użytkownika (m/k)

STRABAG BRVZ Sp. z o.o.
Pruszków
praca stacjonarna
1411 dni temu

 

STRABAG jest europejskim Koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zatrudnieniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez zespołowej pracy. Pracownicy z inicjatywą, odpowiedzialni i dążący do celu i mają możliwość nieograniczonego rozwoju zawodowego.
Zostań częścią naszego zespołu!

 

Spółka STRABAG BRVZ należy do Koncernu STRABAG SE i jest odpowiedzialna za obsługę w obszarze finansowym, personalnym, zarządzania nieruchomościami i informatycznym. Obecnie poszukujemy od zaraz osoby na stanowisko:

Specjalista IT - Dział Wsparcia Użytkownika (m/k)
Miejsce pracy: południowa część woj. mazowieckiego i woj. świętokrzyskie


Zadania:

  • Przygotowanie oraz standaryzacja stacji roboczej dostarczanej klientowi wewnętrznemu,
  • Wsparcie klienta wewnętrznego w zakresie obsługi sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów,
  • Obsługa zgłoszeń problemów teleinformatycznych,
  • Serwis okresowy w biurach regionalnych oraz w biurach budów zlokalizowanych na terenie całej Polski,
  • Współpraca międzynarodowa w ramach grup zadaniowych.

Oczekiwania:

  • Podstawowa znajomość budowy i obsługi komputerów klasy PC, urządzeń peryferyjnych oraz urządzeń mobilnych,
  • Podstawowa umiejętność serwisowania i diagnostyki sprzętu komputerowego,
  • Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows 10 oraz aplikacji firmy Microsoft,
  • Praktyczna znajomość zagadnień związanych z telefoniczną obsługą klienta,
  • Prawo jazdy kategorii B,
  • Znajomość języka niemieckiego lub/i angielskiego w stopniu komunikatywnym (umożliwiającym sprawną współpracę z działem IT w Austrii).

Mile widziane: 

  • Znajomość zagadnień związanych z sieciami opartymi na protokole IP,
  • Podstawowa wiedza dotycząca biblioteki ITIL.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie na umowę o pracę,
  • Bogatą ofertę szkoleń w ramach Akademii Koncernu,
  • Kursy językowe: angielski i niemiecki,
  • Pakiet usług medycznych i korzystne warunku ubezpieczenia,
  • Inicjatywy prozdrowotne w ramach programu „zarządzania zdrowiem”,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurowcu - nie open space,
  • Miejsce parkingowe,
  • Ułatwienia w dojeździe z Warszawy do siedziby firmy w Pruszkowie,
  • Krótszy dzień pracy w piątek.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o przesłanie CV przez formularz aplikacyjny on-line.
 

Poznaj

STRABAG

Dlaczego warto?

STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.

Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.

Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.

Opinie o pracodawcy

zdjecie pracownika

Marcin Czuba

Kierownik Kontraktu w branży mostowej

Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.

zdjecie pracownika

Anna Kowal

Specjalista ds. finansów

Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Dokumenty aplikacyjne
Krok spotkanie Rozmowa kwalifikacyjna
Krok propozycja_wspolpracy Podpisanie umowy

Podobne oferty

  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
  • Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
  • Technik Informatyk

    Polski Tytoń S.A.   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    zarządzanie kontami pracowników, sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem, świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT, przyjmowanie i rejestrowanie zgłaszanych problemów, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, podstawowe naprawy, współpraca z dostawcami...
  • Junior Supporter - IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...