Dolnośląskie Centrum Onkologii, Punomologii i Hematologii
zatrudni:
Specjalista / Inspektor ds. archiwum
Miejsce pracy: Wrocław
Podstawowe zadania, jakie będą należały do nowozatrudnionego Pracownika:
- Prace archiwalne polegające na przyjmowaniu, przechowywaniu, zabezpieczaniu, prowadzeniu ewidencji i przekazywaniu materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego,
- Przeprowadzanie konserwacji dokumentów,
- Przekwalifikowywanie dokumentacji z kat. B do kat. A,
- Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum,
- Inicjowanie brakowania oraz udział komisyjny w jej brakowaniu,
- Przygotowywanie kserokopii dokumentacji medycznej dla pacjentów.
Wymagania stawiane przez Pracodawcę:
- Wykształcenie co najmniej średnie oraz kurs kancelaryjno-archiwalny co najmniej I stopnia,
- Mile widziane doświadczenie w pracy w archiwum,
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Sumienność, skrupulatność i odpowiedzialność.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- okazję do rozwoju w dynamicznym otoczeniu, możliwość podnoszenia kwalifikacji,
- możliwość korzystania ze świadczeń z ZFŚS (m.in. wczasy pod gruszą, karty sportowe)
- przyjazną atmosferę pracy w zaangażowanym zespole.