W IIIT wytwarzamy przede wszystkim szyte na miarę rozwiązania informatyczne, dzięki którym efektywnie wspieramy przedsięwzięcia biznesowe naszych klientów.
W naszym bogatym i wciąż powiększającym się portfolio znajdują się:
- Systemy wspierające bardzo złożone procesy biznesowe – autorskie rozwiązania, które rewolucjonizują działalność i wydatnie zwiększają zyski naszych partnerów
- Pionierskie pod względem koncepcji i technologii systemy informatyczne stworzone przez nasz Dział Badań i Rozwoju
- Ogromne pokłady innowacyjnych pomysłów i koncepcji, które niedługo przekształcimy w działające prototypy, a ostatecznie w rentowne start-up’y
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista Helpdesk (Pierwsza Linia Wsparcia)
Miejsce pracy: Warszawa
Jeśli zależy Ci na:
- elastycznych godzinach pracy
- nieformalnych warunkach pracy, w tym braku korporacyjnej biurokracji
- dostępie do świadczeń typu Multisport i Medicover
- pracy w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy
- przyjaznym środowisku, w którym doceniane będą Twoje pasje i zaangażowanie
- ciekawych wyzwaniach oraz nieprzebranych możliwościach rozwoju
to z pewnością do siebie pasujemy!
Jeśli do nas dołączysz, postawimy przed Tobą następujące zadania:
- bieżące wsparcie użytkowników (I linia wsparcia)
- obsługa systemu ticketowego
- pomoc użytkownikom zdalnie i on-site
- podłączenie i konfiguracja urządzeń sieciowych
- instalacja sprzętu teleinformatycznego
- instalacja i konfiguracja oprogramowania
- serwis sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
- relokacja sprzętu komputerowego
- współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie wsparcia serwisowego
Wystarczy, że:
- posiadasz wykształcenie minimum średnie techniczne
- umiesz samodzielnie analizować i rozwiązywać problemy
- potrafisz instalować oprogramowanie PC
- znasz Linux Ubuntu oraz Windows 7/10 na poziomie wystarczającym do zainstalowania oraz skonfigurowania tych systemów
- wiesz, jak zbudowany jest komputer
- znasz podstawy działania sieci komputerowych
- jesteś zorganizowany i terminowy
- lubisz pracować w zespole
- jesteś komunikatywny i potrafisz współpracować z użytkownikami / klientami
- chcesz się rozwijać i dbasz o to, aby stale podnosić swoje kwalifikacje
Dodatkowo ucieszy nas, jeżeli:
- posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
- potrafisz komunikować się w języku angielskim