IT CONNECT to firma stworzona dla ludzi dynamicznych, realizujących się w codziennej pracy. Na bieżąco dysponujemy najciekawszymi propozycjami pracy w dziedzinie IT i technik, a nasi pracownicy pracują z najlepszymi i najbardziej znanymi firmami w Polsce. Poszukujemy zarówno doświadczonych specjalistów i menadżerów, jak również studentów ostatnich lat i świeżych absolwentów IT. Najważniejsza dla nas jest Twoja pasja i chęć samorealizacji. U nas będziesz realizować swoje marzenia!!
Specjalista Helpdesk / Administrator IT
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: [1685] D
Nr Ref.: [1685] D
Zadania:
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sieci komputerowej w firmie
- Zapewnienie wsparcia technicznego wszystkim użytkownikom sieci
- Przyjmowanie i rozwiązywanie problemów wykorzystując system Helpdesk
- Administrowanie siecią komputerową, oprogramowaniem spółki oraz serwerami
- Instalacja oprogramowania, okresowy backup danych, kontrola antywirusowa
- Ocena poprawności funkcjonowania systemów komputerowych, dbanie o bezpieczeństwo systemów i sieci komputerowej
- Zakup, modernizacja, przeglądy oraz konserwacja oprogramowania i sprzętu komputerowego
Wymagania:
- Doświadczenie w roli Administratora IT
- Znajomość systemu Windows 10/11, Office 365, Active Directory
- Chęć poznawania nowych zagadnień związanych z IT
- Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole
- Komunikatywność, rzetelność podczas wykonywanych zadań
Oferujemy:
- Zatrudnienie bezpośrednio w firmie zajmującej się importem równoległym leków
- Pracę w trzyosobowym zespole IT (zespół będzie się powiększał)
- Możliwość pracy stacjonarnej w Łodzi lub hybrydowej (2 dni zdalnie, 3 dni stacjonarnie)
- Wynagrodzenie na poziomie 6 500 - 8 000 zł brutto na podstawie umowy o pracę
- Wsparcie merytoryczne (szkolenia wewnętrzne, mentoring)
- Możliwość korzystania z bezpłatnej opieki medycznej, systemu kafeteryjnego My Benefit, ZFŚŚ, ubezpieczenia grupowego
- Start pracy od zaraz