Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Bezpieczeństwa
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/DB/64/23
Stanowisko pracy ds. polityki bezpieczeństwa i analizy ryzyka
Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 3 osoby/3 etaty - umowa o pracę
Oferujemy:
- Przejrzyste zasady wynagradzania,
- Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- Pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
- Opracowanie i aktualizacja procedur systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji.
- Monitorowanie i dokonywanie przeglądów przestrzegania polityki bezpieczeństwa informacji.
- Monitorowanie prawodawstwa krajowego i unijnego w zakresie bezpieczeństwa informacji.
- Szkolenie pracowników z zakresu obowiązującej polityki bezpieczeństwa informacji oraz analizy ryzyka.
- Obsługa incydentów bezpieczeństwa informacji.
- Opiniowanie zawieranych w Agencji porozumień i umów, projektów zarządzeń Prezesa ARiMR, książek procedur, wzorów formularzy wniosków i innych dokumentów obowiązujących w Agencji (w tym dotyczących przetwarzania informacji wrażliwych), pod względem zgodności z polityką bezpieczeństwa informacji oraz przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych.
- Standaryzacja procesów bezpieczeństwa informacji i poziomu bezpieczeństwa, zasobów informacyjnych, poprzez przygotowywanie projektów nowych dokumentów z zakresu bezpieczeństwa informacji oraz propozycji zmian do obowiązującej polityki bezpieczeństwa informacji.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe: informatyka, prawo, administracja, bezpieczeństwo, zarządzanie
- Udokumentowany co najmniej roczny staż pracy,
- Znajomość standardów oraz dobrych praktyk w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz norm ISO/IEC 27001, Znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, znajomość zagadnień z zakresu bezpieczeństwa informatycznego, umiejętność planowania i organizacji pracy, zbierania i analizy informacji, odpowiedzialność, samodzielność.
- Zainteresowanie tematyką związaną z bezpieczeństwem informacji
Wymagania pożądane:
- Umiejętność i chęć pracy w zespole
- Praca na podobnym stanowisku.
- Znajomość zagadnień z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego.