Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Specjalista / Główny Specjalista w Biurze Prasowym
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/BPr/101/20
Stanowisko pracy ds. obsługi prasowej
Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba /1 etat – umowa o pracę
Oferujemy:
- stabilną pracę za atrakcyjne wynagrodzenie,
- stałe zatrudnienie,
- jedne z największych systemów informatycznych w Polsce,
- nowoczesne technologie,
- szkolenia merytoryczne i językowe,
- bogaty pakiet socjalny,
- pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
- organizowanie wystąpień przedstawicieli Agencji dla prasy, radia, telewizji, internetowych portali informacyjnych;
- przygotowywanie oraz opracowywanie zagadnień zamieszczonych m.in. w artykułach prasowych, audycjach telewizyjnych oraz radiowych;
- nadzorowanie realizacji audycji oraz artykułów prasowych w ramach zawartych umów z mediami;
- współpraca z mediami w zakresie propozycji i warunków współpracy;
- stałe monitorowanie oraz analizowanie materiałów informacyjnych i publicystycznych dotyczących Agencji;
- przygotowywanie projektów i nadzorowanie realizacji produkcji informacyjnych, publicystycznych i edukacyjnych, w tym audiowizualnych materiałów instruktażowych dla wnioskodawców ubiegających się o pomoc w ramach instrumentów wsparcia wdrażanych przez Agencję;
- przygotowywanie zagadnień tematycznych dla przedstawicieli Agencji do udziału w audycjach telewizyjnych i radiowych, poświęconych informowaniu o wdrażanych przez Agencję instrumentach wsparcia;
- przygotowywanie prowadzenia procesu współpracy z mediami w zakresie realizacji usług medialnych (audycje, kompanie medialne, zakup czasu antenowego itp.) w następnie weryfikacja i rozliczanie rzeczowo – finansowe.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe,
- udokumentowany co najmniej 1 rok stażu pracy;
- praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office;
- znajomość zadań realizowanych przez ARiMR;
Wymagania pożądane:
- samodzielność i dokładność;
- komunikatywność.