Spółka "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. w Warszawie
zatrudni:
Specjalista / Główny Specjalista ds. Inwestycji Rozbudowy Sekcji Napraw i Eksploatacji Taboru w Sochaczewie
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
Prowadzenie spraw związanych z realizacją i rozliczeniem inwestycji
- prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji przy współpracy Inspektora Nadzoru Budowlanego;
- monitorowanie i egzekwowanie postanowień umowy zawartej z Generalnym Wykonawcą dot. przebiegu robót koncepcyjnych, projektowych, budowlanych przy współpracy z Inspektorem Nadzoru, Inwestorem Zastępczym;
- organizowanie spotkań roboczych;
- udział w radach budowy i czynnościach odbiorowych wraz z Inspektorem Nadzoru Budowlanego oraz w innych spotkaniach pomiędzy inwestorem a wykonawcami;
- współpraca i stały kontakt z Inwestorem Zastępczym/ Inspektorem Nadzoru podczas trwania procesu inwestycyjnego;
- monitorowanie przebiegu prac projektowych;
- stały nadzór nad postępem realizacji zleconych prac projektowych w zakresie zarówno terminowym jak i kompletności dokumentacji projektowej zgodnie z postanowieniami umowy oraz dokonywanie odbiorów potwierdzonych stosownymi protokołami;
- przygotowanie, prowadzenie oraz rozliczanie przy bieżącej współpracy z pozostałymi Wydziałami Spółki KM zadań inwestycyjnych, finansowanych ze środków publicznych (środki własne Spółki KM, dotacje z funduszy UE);
- monitorowanie przebiegu robót koncepcyjnych, projektowych i budowlanych;
- weryfikacja PFU, projektu budowlanego i innej dokumentacji niezbędnej do realizacji inwestycji;
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki KM;
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym do realizacji Projektu, w tym przygotowanie i prowadzenie bieżącej korespondencji z tymi podmiotami;
- tworzenie i archiwizacja dokumentów związanych z projektem, w tym przygotowywanie projektów uchwał oraz wniosków i informacji na Zarząd;
- raportowanie o przebiegu inwestycji oraz realizacji zawartych umów;
- przygotowywanie dokumentów merytorycznych (SWZ, OPZ) dla planowanego postępowania przetargowego na wybór Inwestora Zastępczego;
- bieżący nadzór nad zgodnością realizowanych robót budowlanych / usług z umowami i harmonogramami rzeczowo-finansowymi;
- udział w spotkaniach między inwestorem a wykonawcami, w szczególności w przekazywaniu placu budowy, radach budowy, odbiorach częściowych i końcowych wykonanych robót oraz odbiorach świadczonych usług;
- prowadzenie bieżącej korespondencji z jednostkami samorządu terytorialnego oraz pozostałymi podmiotami zaangażowanymi w realizację zadania inwestycyjnego;
- prowadzenie i realizacja zaplanowanego budżetu inwestycji w ramach poszczególnych źródeł finansowania;
- prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem pod względem merytorycznym dokumentów finansowo-księgowych dotyczących płatności na rzecz wykonawców;
- umiejętność starannego redagowania pism i treści innych dokumentów związanych z prowadzoną inwestycją;
- procedowanie tematów wynikających z wewnętrznych regulacji i procedur;
- weryfikacja poprawności wystawionych faktur, pod względem formalnym jak również pod względem zasadności ich wystawienia;
- monitorowanie poprawności współpracy Generalnego Wykonawcy z podwykonawcami;
- udział w zadaniach dotyczących eliminacji ryzyka niepowodzenia ww. przedsięwzięcia.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne budowlane, bądź inne z doświadczeniem w realizacji inwestycji przez podmiot publiczny. Dobrze widziane uprawnienia budowlane bądź projektowe.
- wymagana znajomość procesu inwestycyjnego na każdym etapie przygotowania,
- wskazany 2-3 letni staż pracy, na podobnym stanowisku,
- znajomość przepisów prawa w zakresie: Prawa budowlanego, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa zamówień publicznych, Ustawy o drogach publicznych,
- umiejętność samodzielnej syntezy danych z wielu źródeł i wyciągania wniosków,
- inicjatywa i zaangażowanie w pracy,
- biegła znajomość programów MS Office,
- prawo jazdy kat. B.