Vectra to wiodący na rynku ogólnopolski kablowy operator telekomunikacyjny, który oferuje klientom pakiet nowoczesnych usług. Wieloletnie doświadczenie firmy, bogata oferta oraz systematyczny rozwój ugruntowały jej silną pozycję w branży. Rynek telekomunikacyjny, w którym działa zmienia się dynamicznie. Wymaga ciągłego doskonalenia usług i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań z różnych obszarów biznesowych. Dotychczasowy sukces Vectry to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu firma daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.
Osoba na tym stanowisko będzie odpowiedzialna za zarządzanie sprzedażą realizowaną w ramach wdrożonego kanału E-Sales
- Nadzorowanie procesów sprzedaży online,
- Dbanie o prawidłowe działanie platform sprzedaży,
- Wdrażanie założeń strategii sprzedaży z uwzględnieniem działań promocyjnych,
- Realizacja zadań operacyjnych zapewniających prawidłowe funkcjonowanie platform sprzedażowych,
- Testowanie nowych funkcjonalności oraz dbanie o komunikacje błędów mających wpływ na działanie platform sprzedażowych,
- Prowadzenie analizy sprzedażowej, tworzenie estymacji, a także prognozowanie celów,
- Ścisła współpraca z innymi działami spółki (głównie marketing) w celu optymalizacji ruchu abonenckiego przez stronę www,
- Realizacja planów pozyskania klientów oraz zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów przez serwis www zgodnie ze standardami,
- Rozpoznawanie potrzeb i preferencji Klientów poprzez analizę raportów bieżących i wyników badań rynkowych,
- Kontakty z firmami zewnętrznymi i kontrahentami w zakresie współpracy z Vectra w zakresie e-sales, konsultacje.
- Kandydat na to stanowisko powinien wyróżniać się umiejętnością pracy w zespole oraz komunikatywnością, a także wiedzą z zakresu sprzedaży.
- Doświadczenie we współpracy z działem IT w zakresie tworzenia i egzekucji wymagań biznesowych,
- Samodzielność w planowaniu i organizacji pracy własnej i dynamika w działaniu,
- Pomysłowość, innowacyjność oraz nieszablonowe myślenie,
- Umiejętność reagowania na zmieniające się otoczenie rynkowe, konkurencję oraz aktualne trendy specyficzne dla e-commerce.
- Minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku w zakresie tworzenia rozwiązań e-commerce,
- Podstawowe umiejętności graficzne i umiejętność redagowania opisów.
- Bardzo interesującą pracę, pełną wyzwań w zakresie nowoczesnych rozwiązań sprzedaży i obsługi klienta,
- Atrakcyjne wynagrodzenie i motywacyjny system premiowy,
- Przyjazne środowisko pracy w nowoczesnym otoczeniu,
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Zniżki na usługi firmowe.
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.