Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Administracyjnych

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
  • Pracownik Administracyjny w Sekcji ds. Dydaktyki i Karier Akademickich CM

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków /Opis zadań: obsługa programu USOS w zakresie toku studiów; sporządzanie wzorów decyzji administracyjnych w drugiej instancji w sprawach dotyczących toku studiów pierwszego, drugiego stopnia i jednolitych studiów magisterskich, prowadzenie postepowań odwoławczych;...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowych (Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych)

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych; obsługa kasy fiskalnej; uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku; pomoc innym członkom zespołu;
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Chabówka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Administrowanie nieruchomościami powiatu nowotarskiego, Prowadzenie pojazdów do 3,5 t, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej administrowanych nieruchomości, Zastępowanie nieobecnych czasowo administratorów nieruchomości.
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Finnish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Specjalista ds. Administracyjnych Małopolskie
Specjalista Działu Rozliczeń Zużycia Ciepła i Wody z językiem duńskim

Specjalista Działu Rozliczeń Zużycia Ciepła i Wody z językiem duńskim

Minol ZENNER Sp. z.o.o.
małopolskie
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
1090 dni temu

Grupa Kapitałowa Minol Zenner jest producentem oraz dystrybutorem urządzeń pomiarowych takich jak: podzielniki kosztów, wodomierze i liczniki ciepła.

 

Jako wiodący światowy eksporter elastycznych rozwiązań w zakresie rozliczania indywidualnych kosztów ogrzewania i wody zatrudnia 4200 pracowników w ponad 40 krajach, posiadając swoje oddziały oraz partnerów handlowych na całym świecie.

Wraz z przejęciem firmy Brunata International w Kopenhadze Grupa Minol Zenner stała się trzecim co do wielkości przedsiębiorstwem w swojej branży.

 

Polska spółka Minol Zenner sp. z o.o. zatrudnia ponad 400 pracowników i jest od 30 lat uznanym partnerem branży mieszkaniowej na polskim rynku.

 

Aktualnie do naszej centrali w Łodzi oraz nowo otwartego biura w Gdańsku poszukujemy pracowników na stanowisko:

Specjalista Działu Rozliczeń Zużycia Ciepła i Wody z językiem duńskim
Miejsce pracy: woj. małopolskie

Opis stanowiska:

  • sporządzanie rozliczeń kosztów zużycia ciepła i wody
  • wprowadzanie danych do systemu
  • kontrola poprawności i kompletności wprowadzanych danych
  • analiza kosztów zużycia ciepła i wody
  • prowadzenie korespondencji oraz kontakt telefoniczny w j. duńskim

Oczekiwania:

  • bardzo dobra znajomość języka duńskiego
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • znajomość środowiska Windows i MS Office (zwłaszcza Excel)
  • umiejętność myślenia analitycznego
  • sumienność, dokładność, uporządkowanie w działaniu
  • zaangażowanie i samodzielność

Oferujemy:

  • możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
  • kompleksowe szkolenie przygotowujące do wykonywania pracy (nie wymagamy doświadczenia)
  • codzienny kontakt z jez. duńskim
  • elastyczny czas pracy (rozpoczęcie pracy 6:15 – 8:30)
  • atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowania do wypoczynku i świąt)
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla Ciebie i Twoich bliskich
  • bezpłatne i regularne kursy językowe
  • spotkania integracyjne zespołów i całej firmy
  • świetną lokalizację biura (zarówno w Łodzi jak i w Gdańsku)
  • dofinansowanie do okularów
  • dofinansowanie karty Multisport
  • nagrody jubileuszowe,
  • przyjazną atmosferę w pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Brunata ZENNER Sp. z.o.o.

Brunata Zenner jest jedną z wiodących na świecie, międzynarodowych firm działających w zakresie rozliczania indywidualnych kosztów ciepła, wody i innych mediów. Jesteśmy obecni w 17 krajach. W Polsce zatrudniamy ponad 400 pracowników, którzy każdego dnia przyczyniają się do opracowywania rozwiązań optymalizujących zużycie energii w mieszkaniach i budynkach.

Zatrudniamy 300 osób w Łodzi i kolejne 100 w różnych lokalizacjach w Polsce.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracyjnych

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
  • Pracownik Administracyjny w Sekcji ds. Dydaktyki i Karier Akademickich CM

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków /Opis zadań: obsługa programu USOS w zakresie toku studiów; sporządzanie wzorów decyzji administracyjnych w drugiej instancji w sprawach dotyczących toku studiów pierwszego, drugiego stopnia i jednolitych studiów magisterskich, prowadzenie postepowań odwoławczych;...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowych (Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych)

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych; obsługa kasy fiskalnej; uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku; pomoc innym członkom zespołu;
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Chabówka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Administrowanie nieruchomościami powiatu nowotarskiego, Prowadzenie pojazdów do 3,5 t, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej administrowanych nieruchomości, Zastępowanie nieobecnych czasowo administratorów nieruchomości.
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Finnish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...