Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Fitness Platinium   Kraków, ul. Juliusza Lea 116    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie...
  • Pracownik działu marketingu

    Schwinn Polska Sp. z o.o.   Kraków, ul. Nad Drwiną 4    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon) Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne;...
  • UK Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial...
  • Privacy Data Analyst - Fluent Danish

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Tertium Business Park    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    The Privacy Data Analyst is responsible for enforcing the policies for our clients products by analyzing requests under European Law Legislations from lawyers and private individuals by reviewing and processing privacy requests. You will also be responsible for handling users’ privacy requests for...
  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Specjalista ds. Administracyjnych Małopolskie
Specjalista Działu Rozliczeń Zużycia Ciepła i Wody z językiem duńskim

Specjalista Działu Rozliczeń Zużycia Ciepła i Wody z językiem duńskim

Minol ZENNER Sp. z.o.o.
małopolskie
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
1124 dni temu

Grupa Kapitałowa Minol Zenner jest producentem oraz dystrybutorem urządzeń pomiarowych takich jak: podzielniki kosztów, wodomierze i liczniki ciepła.

 

Jako wiodący światowy eksporter elastycznych rozwiązań w zakresie rozliczania indywidualnych kosztów ogrzewania i wody zatrudnia 4200 pracowników w ponad 40 krajach, posiadając swoje oddziały oraz partnerów handlowych na całym świecie.

Wraz z przejęciem firmy Brunata International w Kopenhadze Grupa Minol Zenner stała się trzecim co do wielkości przedsiębiorstwem w swojej branży.

 

Polska spółka Minol Zenner sp. z o.o. zatrudnia ponad 400 pracowników i jest od 30 lat uznanym partnerem branży mieszkaniowej na polskim rynku.

 

Aktualnie do naszej centrali w Łodzi oraz nowo otwartego biura w Gdańsku poszukujemy pracowników na stanowisko:

Specjalista Działu Rozliczeń Zużycia Ciepła i Wody z językiem duńskim
Miejsce pracy: woj. małopolskie

Opis stanowiska:

  • sporządzanie rozliczeń kosztów zużycia ciepła i wody
  • wprowadzanie danych do systemu
  • kontrola poprawności i kompletności wprowadzanych danych
  • analiza kosztów zużycia ciepła i wody
  • prowadzenie korespondencji oraz kontakt telefoniczny w j. duńskim

Oczekiwania:

  • bardzo dobra znajomość języka duńskiego
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • znajomość środowiska Windows i MS Office (zwłaszcza Excel)
  • umiejętność myślenia analitycznego
  • sumienność, dokładność, uporządkowanie w działaniu
  • zaangażowanie i samodzielność

Oferujemy:

  • możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
  • kompleksowe szkolenie przygotowujące do wykonywania pracy (nie wymagamy doświadczenia)
  • codzienny kontakt z jez. duńskim
  • elastyczny czas pracy (rozpoczęcie pracy 6:15 – 8:30)
  • atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowania do wypoczynku i świąt)
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla Ciebie i Twoich bliskich
  • bezpłatne i regularne kursy językowe
  • spotkania integracyjne zespołów i całej firmy
  • świetną lokalizację biura (zarówno w Łodzi jak i w Gdańsku)
  • dofinansowanie do okularów
  • dofinansowanie karty Multisport
  • nagrody jubileuszowe,
  • przyjazną atmosferę w pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Fitness Platinium   Kraków, ul. Juliusza Lea 116    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie...
  • Pracownik działu marketingu

    Schwinn Polska Sp. z o.o.   Kraków, ul. Nad Drwiną 4    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon) Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne;...
  • UK Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial...
  • Privacy Data Analyst - Fluent Danish

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Tertium Business Park    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    The Privacy Data Analyst is responsible for enforcing the policies for our clients products by analyzing requests under European Law Legislations from lawyers and private individuals by reviewing and processing privacy requests. You will also be responsible for handling users’ privacy requests for...
  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...