Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Pracownik Działu Reklamacji Mazowieckie
Specjalista działu Reklamacji - Dział Przyjęć

Specjalista działu Reklamacji - Dział Przyjęć

Action S.A.
mazowieckie, Zamienie k. Warszawy
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1025 dni temu

Grupa ACTION S.A. to jeden z wiodących podmiotów na rynku dystrybucji sprzętu IT/RTV/AGD/GSM W 2015 roku wg DISTREE EMEA zdobyliśmy nagrodę w kategorii Dystrybutor Roku w Europie Centralnej Jesteśmy również znaczącym producentem sprzętu komputerowego, a od 2006 r. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. ACTION dystrybuuje produkty największych producentów na świecie z zakresu elektroniki użytkowej / IT), jest ponadto właścicielem marek Actina, ActiveJet, Actis oraz witryn internetowych Sferis.pl oraz Gram.pl

 
Firma ACTION S.A. poszukuje osób do pracy na stanowisku: 
Specjalista działu Reklamacji - Dział Przyjęć
Miejsce pracy: Zamienie k. Warszawy
OPIS STANOWISKA:

Twoje zadania:

  • Przyjmowanie przesyłek kurierskich
  • Rejestracja zgłoszeń w systemach
  • Składanie reklamacji do firm przewozowych
  • Kontrola jakości i ilości przyjmowanego towaru
  • Kontrola stanów Magazynowych
  • Współpraca z innymi działami - przekazywanie przyjętego towaru
WYMAGANIA:

Nasze wymagania:

  • Min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w obszarze reklamacji lub serwisu w sekcji przyjmowania paczek
  • Praktyczna znajomość MS Office
  • Sumienność i rzetelność
  • Umiejętność rozwiązywania konfliktów i pozytywne nastawienie do klienta
  • Odporność na stres
OFERUJEMY:

Dla Ciebie mamy:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Co drugi piątek wolny - wydłużony weekend
  • Zdobywanie doświadczenia zawodowego w perspektywicznej branży
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i doskonalenia swoich umiejętności
  • Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
  • Karta MultiSport, Siłownia, Sala do squash'a dla ceniących aktywność fizyczną i to wszystko na terenie firmy
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883).
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...