Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Balneo   Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Obsługa klientów indywidualnych oraz B2B telefonicznie i mailowo, Doradztwo w zakresie doboru produktów łazienkowych, Zarządzanie zamówieniami za pomocą systemu Baselinker i dokumentacją, Obsługa zwrotów i reklamacji, Współpraca z różnymi działami firmy.
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    Medicover Benefits Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    20 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Techniczne wsparcie Użytkowników platformy Medicover Benefits. Obsługę połączeń przychodzących. Kontakt z Użytkownikami na chacie. Obsługę skrzynki mailowej. Wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników. Poszukujemy Ciebie,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Realizacja akcji sprzedażowych (kampanie wychodzące) – prezentowanie oferty produktów szkoleniowych dla szkół; Współpraca z Konsultantami ds....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    23 godz.
    Praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, pomoc w rozwiązywaniu problemów z bookowaniem hoteli, lotów; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc....
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    23 godz.
    Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta? Work-life balance: Praca w godzinach 8:00-17:00, od poniedziałku do piątku, z wolnymi weekendami! Wygoda pracy: Dla pracowników osiągających najlepsze wyniki istnieje możliwość pracy w trybie hybrydowym! Kariera w...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Lublin
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista ds. Obsługi Czatu z j. bułgarskim

    Unique People sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior
    1 dni
    Twoje zadania: Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów na czacie w j.bułgarskim, Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu, Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji, Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista Działu Obsługi Klienta

Kolporter Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A.
mazowieckie, Mościska, (pow. warszawski zachodni)
praca stacjonarna
3650 dni temu


Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Kolporter jest właścicielem blisko 1000 Saloników Prasowych, w tym ponad 100 Salonów Top-Press.

Poszukujemy kandydatów/kandydatek do pracy w Oddziale Warszawskim Departamentu Dystrybucji Prasy z siedzibą w Mościskach k. Warszawy na stanowisku:




Specjalista Działu Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Mościska, (pow. warszawski zachodni)

 Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne między innymi za:
  • bezpośrednią i telefoniczną obsługę klienta,
  • obsługę zgłoszeń reklamacyjnych,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
  • przeprowadzanie analiz sprzedaży prasy.
Od kandydatów/kandydatek oczekujemy:
  • wykształcenia min. średniego (preferowane wyższe),
  • doświadczenia w pracy w działach obsługi klienta lub/i call center,
  • samodzielności i zdolności organizacyjnych,
  • umiejętności podejmowania różnorodnych zadań i decyzji,
  • umiejętności nawiązywania kontaktów i współdziałania w zespole,
  • znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office,
  • wysokiej odporności na stres.
Wybranym osobom oferujemy:
  • pracę w stabilnej firmie o ogólnopolskim zasięgu,
  • szkolenia wstępne oraz rozwojowe,
  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • wynagrodzenie stałe uzupełnione elementami motywacyjnymi.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez Kolporter spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. w Kielcach (dawniej Kolporter spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A.), ul. Zagnańska 61, 25-528 Kielce - Administrator Danych Osobowych, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Kolporter - BC&O Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. w Kielcach (dawniej BC&O Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A.) do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych ich uaktualniania, uzupełniania, a także usunięcia danych ze zbioru oraz możliwości wglądu do przesłanych przeze mnie dokumentów”.
 

Podobne oferty

  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Balneo   Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Obsługa klientów indywidualnych oraz B2B telefonicznie i mailowo, Doradztwo w zakresie doboru produktów łazienkowych, Zarządzanie zamówieniami za pomocą systemu Baselinker i dokumentacją, Obsługa zwrotów i reklamacji, Współpraca z różnymi działami firmy.
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    Medicover Benefits Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    20 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Techniczne wsparcie Użytkowników platformy Medicover Benefits. Obsługę połączeń przychodzących. Kontakt z Użytkownikami na chacie. Obsługę skrzynki mailowej. Wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników. Poszukujemy Ciebie,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Realizacja akcji sprzedażowych (kampanie wychodzące) – prezentowanie oferty produktów szkoleniowych dla szkół; Współpraca z Konsultantami ds....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    23 godz.
    Praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, pomoc w rozwiązywaniu problemów z bookowaniem hoteli, lotów; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc....
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    23 godz.
    Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta? Work-life balance: Praca w godzinach 8:00-17:00, od poniedziałku do piątku, z wolnymi weekendami! Wygoda pracy: Dla pracowników osiągających najlepsze wyniki istnieje możliwość pracy w trybie hybrydowym! Kariera w...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Lublin
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista ds. Obsługi Czatu z j. bułgarskim

    Unique People sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior
    1 dni
    Twoje zadania: Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów na czacie w j.bułgarskim, Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu, Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji, Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.