Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
BalneoSokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice)
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Obsługa klientów indywidualnych oraz B2B telefonicznie i mailowo, Doradztwo w zakresie doboru produktów łazienkowych, Zarządzanie zamówieniami za pomocą systemu Baselinker i dokumentacją, Obsługa zwrotów i reklamacji, Współpraca z różnymi działami firmy.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Techniczne wsparcie Użytkowników platformy Medicover Benefits. Obsługę połączeń przychodzących. Kontakt z Użytkownikami na chacie. Obsługę skrzynki mailowej. Wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników. Poszukujemy Ciebie,...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 dni
Praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, pomoc w rozwiązywaniu problemów z bookowaniem hoteli, lotów; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Zakres obowiązków: Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Realizacja akcji sprzedażowych (kampanie wychodzące) – prezentowanie oferty produktów szkoleniowych dla szkół; Współpraca z Konsultantami ds....
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 dni
Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta? Work-life balance: Praca w godzinach 8:00-17:00, od poniedziałku do piątku, z wolnymi weekendami! Wygoda pracy: Dla pracowników osiągających najlepsze wyniki istnieje możliwość pracy w trybie hybrydowym! Kariera w...
Twoje zadania: Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów na czacie w j.bułgarskim, Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu, Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji, Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.
Kolporter Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A.
mazowieckie, Mościska (pow. warszawski zachodni)
praca stacjonarna
3854 dni temu
Kolporter Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A jest liderem rynku dystrybucji prasy i jednym z największych dostawców towarów FMCG w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka jest właścicielem blisko 1000 saloników prasowych Kolporter i salonów Top-Press.
Poszukujemy kandydatów/kandydatek do pracy w Oddziale Warszawskim Departamentu Dystrybucji Prasy z siedzibą w Mościskach k. Warszawy na stanowisku:
Specjalista Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Mościska (pow. warszawski zachodni)
Nr Ref.: KSKA/DDP
Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne między innymi za:
bezpośrednią i telefoniczną obsługę klienta,
obsługę zgłoszeń reklamacyjnych,
utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
przeprowadzanie analiz sprzedaży prasy.
Od kandydatów/kandydatek oczekujemy:
wykształcenia min. średniego (preferowane wyższe),
doświadczenia w pracy w działach obsługi klienta lub/i call center,
samodzielności i zdolności organizacyjnych,
umiejętności podejmowania różnorodnych zadań i decyzji,
umiejętności nawiązywania kontaktów i współdziałania w zespole,
znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office,
wysokiej odporności na stres.
Wybranym osobom oferujemy:
pracę w stabilnej firmie o ogólnopolskim zasięgu,
szkolenia wstępne oraz rozwojowe,
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
wynagrodzenie stałe uzupełnione elementami motywacyjnymi.
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
BalneoSokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice)
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Obsługa klientów indywidualnych oraz B2B telefonicznie i mailowo, Doradztwo w zakresie doboru produktów łazienkowych, Zarządzanie zamówieniami za pomocą systemu Baselinker i dokumentacją, Obsługa zwrotów i reklamacji, Współpraca z różnymi działami firmy.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Techniczne wsparcie Użytkowników platformy Medicover Benefits. Obsługę połączeń przychodzących. Kontakt z Użytkownikami na chacie. Obsługę skrzynki mailowej. Wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników. Poszukujemy Ciebie,...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 dni
Praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, pomoc w rozwiązywaniu problemów z bookowaniem hoteli, lotów; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Zakres obowiązków: Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Realizacja akcji sprzedażowych (kampanie wychodzące) – prezentowanie oferty produktów szkoleniowych dla szkół; Współpraca z Konsultantami ds....
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 dni
Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta? Work-life balance: Praca w godzinach 8:00-17:00, od poniedziałku do piątku, z wolnymi weekendami! Wygoda pracy: Dla pracowników osiągających najlepsze wyniki istnieje możliwość pracy w trybie hybrydowym! Kariera w...
Twoje zadania: Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów na czacie w j.bułgarskim, Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu, Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji, Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.