Ogłoszenie numer: 8138685, z dnia 2023-04-26
Firma Hangsen jest oddana rewolucyjnej branży elektronicznych papierosów od momentu jej powstania. Nasza Firma jest światowym liderem w dziedzinie e-płynów i vapingu z szerokim portfolio marek. Naszą misją jest dostarczanie naszym klientom najwyższej jakości produktów vapingowych zgodnych z TPD, niezależnie od poziomu ich doświadczenia.
Jeśli jesteś osobą, która:
- jest zainteresowana rozwojem w ciekawej firmie i jest mocno skoncentrowana na zagadnieniach finansowych,
- jest zainteresowana poszerzaniem wiedzy i umiejętności z tego obszaru,
- poszukuje zmiany i wyzwań,
- chce pracować w ciekawym zespole w miłej i przyjaznej atmosferze,
- potrafi dobrze negocjować i ma naturalną swobodę w kontaktach z ludźmi,
- jest gotowa na kolejny krok w swojej karierze,
- jest ukierunkowana na wspieranie Firmy w jej ambicjach, aby przyspieszyć i rozwinąć marki Hangsen,
to ta oferta skierowana jest właśnie do Ciebie. Masz szansę odegrać ważną rolę w tworzeniu wiodącej międzynarodowej firmy na jednym z najbardziej ekscytujących rynków detalicznych na świecie. Nie zwlekaj. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami.
Poszukujemy:
Specjalista Działu Finansów
Miejsce pracy: Bytom
Opis stanowiska
Pozycja i cele stanowiska:
Jako część zespołu zarządzającego zakładem, rola ta będzie polegała na zapewnieniu wartości dodanej operacji finansowych, pomagając kierownictwu zakładu w osiągnięciu jego celów strategicznych. Osoba ta będzie dostarczać wnikliwe/dokładne dane finansowe i analizy dotyczące wyników zakładu i przekazywać je do zespołu zarządzającego zakładem oraz do centrali grupy.
Podstawowe zadania wspierające:
- Księgowość. Prawidłowa księgowość dla jednostek w zgodzie z lokalnymi standardami i polityką grupy.
- Raportowanie i kontrola. Raportowanie wyników działalności i sytuacji finansowej w sprawozdaniach finansowych, jak również w różnych raportach zarządczych.
- Zabezpieczanie aktywów. Zabezpieczanie aktywów. Zapewnianie, że aktywa firmy (np. aktywa trwałe, zapasy i gotówka) są zabezpieczone prawidłowo i zgodnie z zapisami księgowymi, a także ścisłe monitorowanie długotrwałych zapasów.
- Kontrola kosztów. Raportowanie i monitorowanie ewolucji elementów kosztowych, identyfikacja obszarów poprawy w celu oszczędności kosztów oraz wspieranie zakładu w osiągnięciu jego docelowego poziomu kosztów.
- Budżetowanie i prognozowanie. Planowanie finansowe oraz przygotowywanie prognozy i kompleksowego budżetu dla zakładu.
- Kontrola wewnętrzna. Zapewnienie operacji finansowych z efektywnym systemem kontroli wewnętrznej.
- Współpraca z biurem rachunkowym.
- Analiza biznesowa. Partnerstwo z liderami biznesowymi w procesie analizy wyników biznesowych, dostarczanie informacji, zrozumienie czynników wpływających na koszty, monitorowanie zmian w wydatkach i proponowanie rozwiązań (przedstawianie swoich spostrzeżeń) w procesie podejmowania decyzji.
- Inne. Inne zadania zlecone przez przełożonego.
Wymagania
- Kandydat posiada bogate doświadczenie w zakresie kalkulacji kosztów zakładu, budżetów, procesów i ich optymalizacji oraz udokumentowane osiągnięcia w tym zakresie.
- Co najmniej 2 lat doświadczenia w pracy w międzynarodowej firmie.
- Dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie rachunkowości/finansów/ekonomii lub równorzędny
- Posiadanie dyplomu członkostwa w stowarzyszeniu zawodowych księgowych (np. ACA, ACCA, CIMA, CPA) będzie dodatkowym atutem.
- Silne umiejętności analityczne.
- Płynna znajomość języka polskiego i komunikatywna języka angielskiego.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Dobre zrozumienie celów biznesowych, nastawienie "can-do”.
- Dobre umiejętności komunikacyjne, w tym: udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej, aktywne słuchanie, asertywna komunikacja.
- Asertywność we współpracy z menedżerami, współpracownikami i dostawcami.
Oferujemy
- Praca na cały etat
- Wynagrodzenie: 8 000 - 12 000 zł brutto miesięcznie
- Praca od poniedziałku do piątku (8 godzin)
- Praca stacjonarna
- Umowa o pracę