Bianco Logistic istnieje na rynku od 16 lat odnotowując ciągły wzrost przewozów dla nowych Klientów. W związku z dalszym rozwojem poszukujemy nowych Pracowników. Główny kierunek to Hiszpania oraz Portugalia. Nasza firma posiada ciągniki i tandemy typu firanki. Podstawowy profil działalności to przewóz ładunków całopojazdowych.
Stworzyliśmy wyjątkowe miejsce, w którym zatrudniamy ludzi różniących się narodowością, znajomością języków, a także charakterami. Ludzi, którzy swoimi zdolnościami, zaangażowaniem, doświadczeniem udowadniają, że niemożliwe nie istnieje, a wspólnie można osiągnąć wszystko.
Miejsce to ciągle staramy się udoskonalać, dlatego poszukujemy kolejnych osób, które zasilą Nasze zespoły. Działamy na kilku rynkach zagranicznych, dlatego zależy Nam na osobach, które swobodnie komunikują się w języku: ANGIELSKIM,HISZPAŃSKIM, PORTUGALSKIM, FRANCUSKIM, ROSYJSKIM !!
- organizacja i nadzorowanie nad przebiegiem zatrudnienia kierowców,
- przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych w języku rosyjskim oraz w języku polskim,
- sporządzanie grafików pracy/urlopów,
- przeprowadzenie rozmów wyjaśniających z kierowcami,
- wsparcie lingwistyczne dla Dyspozytorów,
- aktualizacja danych w systemie komputerowym,
- weryfikacja dokumentów niezbędnych dla rekrutacji wg wytycznych,
- wprowadzanie danych do systemu,
- współpraca z działem prawnym oraz działem kadr,
- prowadzenie korespondencji w języku rosyjskim oraz w języku polskim,
- wsparcie projektów skierowanych na rynki wschodnie.
- atrakcyjne realne wynagrodzenie (podstawa + premia),
- możliwość wdrażania własnych pomysłów, które realnie wpłyną na rozwój działu,
- przejrzystą ścieżka kariery,
- stałą solidną pracę w młodym zespole,
- szkolenia i kursy z zakresu spedycji i transportu,
- możliwość podnoszenia swojego doświadczenia zawodowego w branży TSL,
- praca od poniedziałku do piątku,
- na niektórych rynkach możliwość pracy zdalnej,
- przyjemne, nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji.
A także możliwość współpracy z wyjątkowymi ludźmi tworzącymi to miejsce!
- dobra organizacja pracy,
- umiejętności negocjacyjne,
- znajomość języka polskiego, angielskiego i rosyjskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
- umiejętność rozmowy z Klientem i aktywne reagowanie na jego potrzeby,
- pozytywne nastawienie, szczególnie na początku Naszej drogi,
- kreatywność i samodzielność w podejmowaniu decyzji.