poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- organizowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień,
- współpraca z osobami merytorycznymi w zakresie przygotowania postępowania zakupowego,
- koordynacja udzielania zamówień realizowanych w Pionie IT,
- sporządzanie sprawozdawczości i analiz dotyczących udzielonych zamówień,
- zarządzanie umowami IT.
- masz wykształcenie wyższe,
- znasz ustawę prawo zamówień publicznych,
- znasz pakiet MS Office na poziomie co najmniej dobrym,
- posiadasz bardzo dobrą organizację pracy własnej,
- jesteś samodzielny i potrafisz rozwiązywać problemy,
- potrafisz planować i myśleć analitycznie,
- masz wysokorozwinięte umiejętności interpersonalne.
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy za pracę w Poczcie Polskiej,
- możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach,
- kartę rabatową Biznestank i zniżki u partnerów biznesowych,
- możliwość dołączenia do pocztowych grup sportowych.
Zainteresowała Cię oferta?
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym