E.ON Polska jest częścią Grupy E.ON, wiodącego międzynarodowego koncernu energetycznego. W Polsce działamy głównie na terenie Warszawy, obsługując ponad milion klientów. Oferujemy szeroki wybór nowoczesnych produktów i usług. Wspieramy również rozwój energii ze źródeł odnawialnych.
Specjalista ds. zarządzania serwisami internetowymi
Miejsce pracy: Warszawa, Wybrzeże Kościuszkowskie 41
Nasze wymagania
- 1,5 roku doświadczenia w zarządzaniu serwisami klienckimi
- znajomość podstaw HTML, CSS
- umiejętność analitycznego myślenia
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową
- znajomość zagadnień User Experience
- umiejętność i chęć pracy w zespole nad wieloma projektami jednocześnie o zmiennych priorytetach
Mile widziane
- znajomość narzędzi Google Analytics
- znajomość podstaw SEO
Twój zakres obowiązków
- zarządzanie utrzymaniem i rozwojem serwisów klienckich E.ON w narzędziach CMS (m.in. Sitecore), w tym wdrażanie nowych produktów, podstron, serwisów, LPków, bannerów
- zarządzanie zmianami na stronie przy współpracy z działem IT oraz dostawcami zewnętrznymi, tworzenie wymagań i specyfikacji pod prace deweloperskie, testy odbiorowe
- projektowanie (przy współpracy z zew.agencjami) i wdrażanie nowych podstron serwisów i komponentów stron we współpracy z innymi działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi
- wprowadzanie modyfikacji treści, dokumentów, zdjęć i innych bytów elementów w serwisach oraz kontrola jakości treści i innych materiałów
- wdrażanie reguł dla serwisów/personalizacji komponentów strony
- analiza zachowań użytkowników i optymalizacja zastosowanych na stronach i serwisach rozwiązań
To oferujemy
- dwie premie w roku
- dwa dodatkowe dni wolne w roku
- kartę żywieniową zasilaną co miesiąc
- kafeterię benefitów
- dofinansowanie do wypoczynku Twojego i Twojego dziecka
- extra gotówkę na święta dla pracowników i podarunki dla dzieci
- karta multisport
- opiekę medyczną
- sekcje sportowe
- konkursy pracownicze