Przyjmowanie i przetwarzanie roszczeń z szybkością i precyzją.
Utrzymanie wysokiej jakości obsługi klienta oraz terminowa i dokładna analiza pokrycia.
Bieżąca komunikacja z ubezpieczonymi, kluczowymi adwokatami oraz interesariuszami.
Aktualizowanie wszystkich stron w projekcie na bieżąco z postępem sprawy oraz odpowiedzialność za komunikację nowych informacji.
Identifikacja i zarządzanie obszarami ryzyka w codziennych operacjach.
Pełnienie roli eskalacyjnej w trudnych przypadkach i problemach w ramach produktów.
Niezależne pełnienie powierzonych zadań z odpowiedzialnością i terminowo.
Inicjatywy na rzecz identyfikacji i wprowadzania usprawnień procesów.
Wymagania
Dogłębna wiedza o zarządzaniu roszczeniami, rynku i regulacjach prawnych.
Wysoka kompetencja w użytkowaniu pakietu MS Office.
Skuteczność w analizowaniu danych i sprawdzaniu ich dokładności.
Wyjątkowa dbałość o szczegóły.
Zdolność do identyfikacji i reakcji na ryzyka.
Efektywne umiejętności komunikacyjne, poziom hiszpańskiego C1, angielskiego B2+.
Oferujemy
Elastyczne godziny pracy i możliwość zdalnej pracy.
Pakiet świadczeń socjalnych, w tym ochrona zdrowotna.
Dwie dni wolne rocznie na dbanie o dobrostan.
Dostęp do programów szkoleniowych i rozwojowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Dane osobowe Kandydata przetwarzane są przez Praca.pl w celu przekazania ich Pracodawcy. Do czasu przekazania danych osobowych do Pracodawcy Administratorem danych osobowych Kandydata jest Praca.pl Sp. z o.o. Po przekazaniu danych osobowych Kandydata do Pracodawcy Administratorem danych osobowych Kandydata jest Pracodawca publikujący niniejszą ofertę pracy. Pracodawca przekaże Ci informacje jak przetwarza Twoje dane osobowe niezwłocznie po otrzymaniu Twojej aplikacji. Jeśli nie zgadzasz się na taką procedurę, prosimy o nieprzesyłanie aplikacji.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Szybkie i dokładne przetwarzanie roszczeń, Zachowanie wysokiej jakości obsługi klienta, w tym terminowa analiza pokrycia, Komunikacja z ubezpieczonymi, adwokatami i interesariuszami, Bieżące informowanie wszystkich stron o postępach w sprawie, Zarządzanie ryzykiem w...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
7 dni
What the day will look like Promptly reviews and acts with urgency in establishing initial and subsequent contact with all parties and key stakeholders. Providing quality customer service and ensure file quality, timely coverage analysis and communication with insured based on application of policy...
Zarządzanie codziennymi operacjami dotyczącymi roszczeń zgodnie z SLA i wskaźnikami. Optymalizacja procesów przydziału zadań i zarządzanie obciążeniem pracy. Wsparcie zespołu w skutecznej komunikacji i rozwiązywaniu problemów na czas. Monitorowanie wydajności zespołu, minimalizacja...
What the day will look like: Service Delivery: Organize and supervise daily claims operations, ensuring compliance with agreed Service Level Agreements (SLAs) and critical metrics. Implement efficient processes for task allocation and manage fluctuations in workload. Provide proactive support to...
menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska Zarządzanie codziennymi operacjami dotyczącymi roszczeń zgodnie z SLA i wskaźnikami. Optymalizacja procesów przydziału zadań i zarządzanie obciążeniem pracy. Wsparcie zespołu w skutecznej komunikacji i rozwiązywaniu problemów na czas. Monitorowanie wydajności zespołu,...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Wsparcie klientów w likwidacji szkód: od zgłoszenia po otrzymanie decyzji; Analiza i diagnozowanie szkód: oględziny, dokumentacja, identyfikacja problemów; Komunikacja z brokerami: wsparcie w wyjaśnianiu i doradztwo; Spotkania zespołowe: dyskusje przypadków, wymiana doświadczeń;...
Aon Polska Services Sp. z o. o.
Warszawa
praca stacjonarna
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
11 dni
Jak będzie wyglądał Twój dzień? Wsparcie klientów w procesie likwidacji szkód: Prowadzenie klientów przez cały proces, od zgłoszenia szkody do otrzymania decyzji, zapewniając im wsparcie i wyjaśniając poszczególne etapy. Analiza i diagnozowanie szkód: Wykonywanie oględzin szkód,...
Klient portalu Praca.pl
Wrocław
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
13 dni
Kompleksowe zarządzanie procesem CIR – w tym obsługa fakturowania, windykacji i reklamacji klientów. Współpraca z klientami i zespołami wewnętrznymi w celu skutecznego rozwiązywania zaległych i spornych rachunków. Podejmowanie aktywnych działań windykacyjnych. Analiza danych...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379