UNI-LOGISTICS jest rozpoznawanym i uznanym kompleksowym operatorem logistycznym, działającym na rynku od 2007 roku. To firma z tradycjami i w 100% z kapitałem polskim. Świadczymy usługi w zakresie spedycji morskiej, lotniczej, kolejowej, transportu drogowego, transportu ponadnormatywnego, logistyki magazynowej i obsługi celnej.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. zarządzania nieruchomościami
Miejsce pracy: Gdynia
Nr ref.: N/2024
DO TWOICH OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻEĆ:
- Zarządzanie nieruchomościami należącymi do Spółki
- Wyszukiwanie nowych lokalizacji biur, nieruchomości
- Współpraca z architektami oraz wykonawcami usług zaangażowanymi do realizacji projektów budowlanych
- Doradztwo w zakresie rozwiązań technologicznych, architektonicznych i budowlanych dla posiadanych oraz nowych lokalizacji
- Udział w przygotowywaniu umów dla wykonawców usług, warunków najmu
- Przygotowywanie opisu faktur oraz dekretacja kosztów
- Proponowanie rozwiązań mających na celu optymalizację kosztów funkcjonowania nieruchomości
- Współpraca z wykonawcami dotycząca usług remontowych i konserwacyjnych
- Dbałość i zlecanie przeglądów okresowych
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki
OCZEKUJEMY:
- Co najmniej 2 lata doświadczenia w zarządzaniu nieruchomościami i/lub zarządzaniu projektami budowlanymi
- Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: Budownictwo, Zarządzanie nieruchomościami, Architektura, Administracja)
- Dobrej znajomości prawa budowlanego
- Praktycznej znajomości pakietu MS Office
- Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych
- Dobrej organizacji pracy własnej, samodzielności i zaangażowania
- Prawo jazdy kat. B
OFERUJEMY:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub elastyczne formy zatrudnienia w nowocześnie zarządzanej firmie
- Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy
- Szeroki pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, premia świąteczna
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00)
- Regularne spotkania integracyjne
- Pracę w przyjaznej i miłej atmosferze w zespole doświadczonych specjalistów
- Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń