Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Działu Gospodarczego

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: zapewnienie ciągłości i jakości pracy obsługi administracyjnej dla obiektów i terenów Uniwersytetu, bieżący monitoring stanu technicznego budynków oraz zgłaszanie potrzeb inwestycyjnych i remontowych, zarządzanie...
  • Administrator / Inspektor ds. eksploatacji

    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    bieżąca obsługa wspólnot mieszkaniowych wraz z koordynowaniem współpracy wszystkich kontrahentów; organizacja i udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych; prowadzenie korespondencji i dokumentacji wspólnoty mieszkaniowej; współpraca w rozliczeniu mediów, wpisywanie zużycia z...
  • Administrator nieruchomości

    Gestia-Zarządzanie Nieruchomościami s.c.   Trójmiasto    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Administrowanie nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych zlokalizowanych w Trójmieście (siedziba firmy znajduje się w Gdyni). Realizacja planów gospodarczych wspólnot oraz bieżące utrzymanie nieruchomości (koordynacja z konserwatorami). Kontrola otrzymywanych faktur od kontrahentów oraz...
  • Zarządca nieruchomości

    Strabag Sp. z o. o.   Kołobrzeg    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: prowadzenie pełnej obsługi nieruchomości; przygotowywanie planów gospodarczych, uchwał, rozliczanie mediów, przygotowanie i prowadzenie zebrań; nadzór nad realizacją przeglądów, serwisami technicznymi, pogotowiem technicznym; nadzór nad procesem gwarancyjnym, zgłaszanie i...
  • Zastępca / Zastępczyni Zarządcy Rejonu

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kędzierzyn-Koźle    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: Bieżący nadzór, ocena i kontrola stanu techniczno-eksploatacyjnego nieruchomości w obszarze działania Rejonu; Organizacja, koordynowanie i nadzór nad bieżącymi pracami remontowymi, konserwacyjnymi i bieżącego utrzymania obiektów, budynków ,...
  • (Junior) Property / Facility Manager (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania Zapewnienie bieżącego technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnych; Przygotowywanie przetargów i zbieranie ofert; Organizacja kontroli technicznych; Kontrola technicznego wyposażenia obiektu; Raportowanie do centrali w Niemczech; Prowadzenie dokumentacji eksploatacji...
  • Zastępca / Zastępczyni Zarządcy Rejonu

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Wrocław    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: Inicjowanie działań w zakresie usprawnień organizacyjnych i technicznych, zgłaszanie wniosków dla zapewnienia efektywnego zagospodarowania nieruchomości i powierzchni w podległych nieruchomościach; Sprawowanie nadzoru nad realizacją umów oraz...
  • Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Zamość    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie nieruchomościami, w szczególności: Prowadzenie i wykonywanie nadzoru administracyjnego nad zasobem budynków i lokali mieszkalny Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w...
  • Zastępca Kierownika Osiedla ds. Technicznych

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do obowiązków Zastępcy Kierownika Osiedla ds. Technicznych będzie należało między innymi: organizacja pracy i nadzór nad podległym personelem; przygotowanie materiałów przetargowych (specyfikacje, zakresy, umowy); udział w pracach komisji przetargowej; przygotowywanie i realizacja...
  • Specjalista ds. technicznego nadzoru nieruchomości

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie nieruchomościami w szczególności: Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, w szczególności: wykonywanie przeglądów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Człuchów Zarządca nieruchomości Człuchów
Specjalista ds. zarządzania majątkiem trwałym

Specjalista ds. zarządzania majątkiem trwałym

RADPOL S.A.
Człuchów
praca stacjonarna
1523 dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem Firmy poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:

Specjalista ds. zarządzania majątkiem trwałym
Miejsce pracy: Człuchów

 

 

Główny cel stanowiska:

 

Podejmowanie działań optymalizujących i usprawniających procesy związane
z zarządzaniem majątkiem trwałym wielozakładowego przedsiębiorstwa

 

Podstawowe zadania i obowiązki:
  • Zarządzenie majątkiem trwałym Spółki (majątek nieruchomy oraz ruchomości; budynki i budowle, majątek produkcyjny (linie produkcyjne, maszyny i urządzenia) flota samochodowa i inne),
  • Weryfikacja istniejących procedur i instrukcji dotyczących majątku trwałego Spółki, ich ocena oraz wdrożenie rekomendowanych zmian niezbędnych do uzyskania wyższych poziomów efektywności zarządzania tym majątkiem,
  • Opracowywanie i wdrażanie brakujących procedur i/lub instrukcji dotyczących majątku trwałego,
  • Odpowiedzialność za przeprowadzanie inwentaryzacji majątku trwałego,
  • Opracowywanie raportów, analiz i zestawień w obszarze środków trwałych wymaganych przepisami, oraz wewnętrznymi regulacjami Spółki,
  • Identyfikacja możliwości współpracy międzyzakładowej w obszarze wykorzystania posiadanego majątku trwałego,
  • Współpraca z osobami odpowiedzialnymi za procesy produkcyjne w obszarze inwestycji w majątek trwały,
  • Współpraca z działem zakupów oraz działami technicznymi w procesach inwestycyjnych/zakupowych dotyczących obszaru majątku trwałego,
  • Odpowiedzialność za kompletność dokumentacji związanej z majątkiem trwałym na potrzeby księgowe oraz podatkowe,
  • Bieżąca aktualizacja baz danych, rejestrów środków trwałych, odpowiedzialność za terminowe przygotowywanie dokumentów OT, LT oraz wniosków inwestycyjnych,
  • Odpowiedzialność za archiwizację dokumentów,
  • Samodzielne prowadzenie korespondencji i przygotowywanie dokumentów w obszarze administracji (pisma do instytucji, dokumenty, rejestrowe),
  • Opracowanie i wdrażanie inicjatyw w zakresie optymalizacji kosztów obsługi administracyjno – gospodarczej,
  • Współpraca z organami administracji publicznej, urzędami, instytucjami itp.,
  • Zarządzanie procesami bieżących remontów, serwisów okresowych oraz naprawach składników majątku trwałego Spółki.
Wymagania oczekiwane:
  • Wykształcenie wyższe (preferowane: zarządzanie, administracja lub kierunki techniczne),
  • Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku w obszarze administracji i/lub zarządzania majątkiem trwałym lub utrzymania ruchu,
  • Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel,
  • Duża samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za realizowane zadania,
  • Umiejętności negocjacyjne,
  • Bardzo dobra organizacja własnej pracy,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Umiejętność analizowania sytuacji i efektywnego planowania wraz z tworzeniem raportów,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Mile widziana znajomość prawa handlowego, prawa cywilnego, przepisów dot. gospodarki odpadami i zarządzania nieruchomościami.
Oferujemy:
  • Pracę w zróżnicowanym wiekowo zespole, w którym doceniamy wieloletnie doświadczenie na równi z odwagą i dynamizmem młodszych pokoleń,
  • Rozwój zawodowy dopasowany do potrzeb i aspiracji pracownika,
  • Prężnie rozwijające się środowisko pracy, w którym można realizować nowe pomysły, idee wykorzystując swoje doświadczenia,
  • Stabilne zatrudnienie i systematyczny rozwój,
  • Wynagrodzenie adekwatne do kompetencjii doświadczenia, niezbędne narzędzia pracy.
 

Podobne oferty

  • Kierownik Działu Gospodarczego

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: zapewnienie ciągłości i jakości pracy obsługi administracyjnej dla obiektów i terenów Uniwersytetu, bieżący monitoring stanu technicznego budynków oraz zgłaszanie potrzeb inwestycyjnych i remontowych, zarządzanie...
  • Administrator / Inspektor ds. eksploatacji

    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    bieżąca obsługa wspólnot mieszkaniowych wraz z koordynowaniem współpracy wszystkich kontrahentów; organizacja i udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych; prowadzenie korespondencji i dokumentacji wspólnoty mieszkaniowej; współpraca w rozliczeniu mediów, wpisywanie zużycia z...
  • Administrator nieruchomości

    Gestia-Zarządzanie Nieruchomościami s.c.   Trójmiasto    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Administrowanie nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych zlokalizowanych w Trójmieście (siedziba firmy znajduje się w Gdyni). Realizacja planów gospodarczych wspólnot oraz bieżące utrzymanie nieruchomości (koordynacja z konserwatorami). Kontrola otrzymywanych faktur od kontrahentów oraz...
  • Zarządca nieruchomości

    Strabag Sp. z o. o.   Kołobrzeg    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: prowadzenie pełnej obsługi nieruchomości; przygotowywanie planów gospodarczych, uchwał, rozliczanie mediów, przygotowanie i prowadzenie zebrań; nadzór nad realizacją przeglądów, serwisami technicznymi, pogotowiem technicznym; nadzór nad procesem gwarancyjnym, zgłaszanie i...
  • Zastępca / Zastępczyni Zarządcy Rejonu

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kędzierzyn-Koźle    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: Bieżący nadzór, ocena i kontrola stanu techniczno-eksploatacyjnego nieruchomości w obszarze działania Rejonu; Organizacja, koordynowanie i nadzór nad bieżącymi pracami remontowymi, konserwacyjnymi i bieżącego utrzymania obiektów, budynków ,...
  • (Junior) Property / Facility Manager (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania Zapewnienie bieżącego technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnych; Przygotowywanie przetargów i zbieranie ofert; Organizacja kontroli technicznych; Kontrola technicznego wyposażenia obiektu; Raportowanie do centrali w Niemczech; Prowadzenie dokumentacji eksploatacji...
  • Zastępca / Zastępczyni Zarządcy Rejonu

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Wrocław    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: Inicjowanie działań w zakresie usprawnień organizacyjnych i technicznych, zgłaszanie wniosków dla zapewnienia efektywnego zagospodarowania nieruchomości i powierzchni w podległych nieruchomościach; Sprawowanie nadzoru nad realizacją umów oraz...
  • Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Zamość    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie nieruchomościami, w szczególności: Prowadzenie i wykonywanie nadzoru administracyjnego nad zasobem budynków i lokali mieszkalny Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w...
  • Zastępca Kierownika Osiedla ds. Technicznych

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do obowiązków Zastępcy Kierownika Osiedla ds. Technicznych będzie należało między innymi: organizacja pracy i nadzór nad podległym personelem; przygotowanie materiałów przetargowych (specyfikacje, zakresy, umowy); udział w pracach komisji przetargowej; przygotowywanie i realizacja...
  • Specjalista ds. technicznego nadzoru nieruchomości

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie nieruchomościami w szczególności: Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, w szczególności: wykonywanie przeglądów...