W związku z dynamicznym rozwojem Firmy poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:
Specjalista ds. zarządzania majątkiem trwałym
Miejsce pracy: Prawiedniki-Kolonia
Główny cel stanowiska:
Podejmowanie działań optymalizujących i usprawniających procesy związane
z zarządzaniem majątkiem trwałym wielozakładowego przedsiębiorstwa
Podstawowe zadania i obowiązki:
- Zarządzenie majątkiem trwałym Spółki (majątek nieruchomy oraz ruchomości; budynki i budowle, majątek produkcyjny (linie produkcyjne, maszyny i urządzenia) flota samochodowa i inne),
- Weryfikacja istniejących procedur i instrukcji dotyczących majątku trwałego Spółki, ich ocena oraz wdrożenie rekomendowanych zmian niezbędnych do uzyskania wyższych poziomów efektywności zarządzania tym majątkiem,
- Opracowywanie i wdrażanie brakujących procedur i/lub instrukcji dotyczących majątku trwałego,
- Odpowiedzialność za przeprowadzanie inwentaryzacji majątku trwałego,
- Opracowywanie raportów, analiz i zestawień w obszarze środków trwałych wymaganych przepisami, oraz wewnętrznymi regulacjami Spółki,
- Identyfikacja możliwości współpracy międzyzakładowej w obszarze wykorzystania posiadanego majątku trwałego,
- Współpraca z osobami odpowiedzialnymi za procesy produkcyjne w obszarze inwestycji w majątek trwały,
- Współpraca z działem zakupów oraz działami technicznymi w procesach inwestycyjnych/zakupowych dotyczących obszaru majątku trwałego,
- Odpowiedzialność za kompletność dokumentacji związanej z majątkiem trwałym na potrzeby księgowe oraz podatkowe,
- Bieżąca aktualizacja baz danych, rejestrów środków trwałych, odpowiedzialność za terminowe przygotowywanie dokumentów OT, LT oraz wniosków inwestycyjnych,
- Odpowiedzialność za archiwizację dokumentów,
- Samodzielne prowadzenie korespondencji i przygotowywanie dokumentów w obszarze administracji (pisma do instytucji, dokumenty, rejestrowe),
- Opracowanie i wdrażanie inicjatyw w zakresie optymalizacji kosztów obsługi administracyjno – gospodarczej,
- Współpraca z organami administracji publicznej, urzędami, instytucjami itp.,
- Zarządzanie procesami bieżących remontów, serwisów okresowych oraz naprawach składników majątku trwałego Spółki.
Wymagania oczekiwane:
- Wykształcenie wyższe (preferowane: zarządzanie, administracja lub kierunki techniczne),
- Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku w obszarze administracji i/lub zarządzania majątkiem trwałym lub utrzymania ruchu,
- Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel,
- Duża samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za realizowane zadania,
- Umiejętności negocjacyjne,
- Bardzo dobra organizacja własnej pracy,
- Prawo jazdy kat. B,
- Umiejętność analizowania sytuacji i efektywnego planowania wraz z tworzeniem raportów,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Mile widziana znajomość prawa handlowego, prawa cywilnego, przepisów dot. gospodarki odpadami i zarządzania nieruchomościami.
Oferujemy:
Prężnie rozwijające się środowisko pracy, w którym można realizować nowe pomysły, idee wykorzystując swoje doświadczenia. Stabilne zatrudnienie i systematyczny rozwój. Wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i doświadczenia, niezbędne narzędzia pracy.