ALDI to ponad 80 000 pracowników w Europie. Wspólnie budujemy najlepsze doświadczenia klientów i pracowników oraz nową wizję handlu. Od ponad 100 lat funkcjonujemy na rynku – nasza tradycja daje nam poczucie pewności i stabilności. Doceniamy naszych klientów, partnerów i współpracowników. To właśnie oni motywują nas, do tworzenia najwyższej jakości w każdym możliwym aspekcie – zarówno naszych produktów, jak i naszego środowiska pracy.
Napędzają nas ludzie, po prostu.
Specjalista ds. Zarządzania Kategorią
Miejsce pracy: Katowice
Twoje zadania
- Przygotowywanie i dbałość o poprawność dokumentacji handlowej.
- Współpraca z Działem Jakości w zakresie weryfikacji dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami.
- Bieżący kontakt z polskimi i zagranicznymi dostawcami w zakresie weryfikacji dokumentacji handlowej, warunków i terminowości dostaw, dostępności artykułów oraz cen.
- Współpraca z obszarem Marketingu i Komunikacji w zakresie weryfikacji artykułów zamieszczonych w gazetkach.
- Współpraca z Działem Księgowości w zakresie poprawności dokumentacji sprzedażowej.
- Organizowanie przetargów, degustacji oraz czynne uczestnictwo w analizach asortymentowych.
Nasze oczekiwania
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania kategorią zakupową.
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
- Dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel).
- Komunikatywność, zaangażowanie, sumienność, dokładność i rzetelność.
- Wysokie zdolności organizacyjne. Pewność siebie i odwaga w podejmowaniu decyzji.
Oferujemy
- Umowa o pracę bez okresu próbnego
- Pierwsza umowa na rok, kolejna na czas nieokreślony
- Karta przedpłacona na zakupy w ALDI
- Zajęcia językowe
- Pakiet sportowy
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Życzliwa atmosfera pracy
Napędza Cię życzliwość? Aplikuj i zmieniaj ALDI z nami.