- Rozliczenia działań rozwojowych i szkoleniowych realizowanych przez trenerów współpracujących z firmą;
- Zgłaszanie zapotrzebowania na pracowników outsourcingowych, działania logistyczne, realizację działań niestandardowych, badania, audyty, kontrole itp.;
- Zarządzanie budżetem obszaru (przygotowywanie planu budżetowego, analiza wykonania wg. zamówień, kontrola wykorzystania środków budżetowych);
- Przygotowywanie księgowego zamknięcia miesiąca;
- Dbanie o szczegóły i precyzję w przygotowanych zestawieniach.
- Zdolności analityczne;
- Dokładność i sumienność;
- Dobra organizacja pracy i efektywność;
- Inicjatywa i samodzielność w działaniu;
- Praktyczna znajomość Excela.
- Pracę w jednej z największych firm branży telekomunikacyjnej;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie;
- Udział w ciekawych projektach dających możliwość rozwoju.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.