Grupa SUEZ poszukuje obecnie kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. zarzadzania bazą danych
Miejsce pracy: Wrocław
W swojej pracy będziesz odpowiadać za:
- Prowadzenie rejestracji danych w bazie BDO (internetowa baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami) wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji.
- Nadzór i bieżąca kontrola nad poprawnością wprowadzanych danych do systemu wagowego oraz do rejestru BDO.
- Tworzenie raportów dotyczących przyjętych i wydanych odpadów na podstawie danych z modułu wagowego.
- Prowadzenie ewidencji odpadów w systemie BDO.
- Weryfikacje danych wprowadzonych do BDO przez odbiorców odpadów.
- Tworzenie kwitów wagowych w systemie i wydawanie.
- Zgłaszanie do przełożonego wszelkich zauważonych nieprawidłowości działania jak i zawartych danych systemie BDO.
- Przygotowywanie i rozliczanie harmonogramów realizacji usług obioru odpadów od klientów komercyjnych.
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenia minimum średniego, mile widziane wyższe: administracja, ochrona środowiska lub pokrewne;
- Znajomości pakietu MS Office, w tym znajomości MS Excel w stopniu co najmniej średnio- zaawansowanym;
- Systematyczności, skrupulatności, umiejętności pracy z cyframi, danymi;
- Wysokich zdolności organizacyjnych i umiejętności pracy pod presją czasu;
- Nastawienia na współpracę z innym;
- Gotowości do pracy w systemie dwuzmianowym.
Pracując z nami możesz liczyć na:
- Umowę o pracę na pełen etat;
- Udział w szkoleniach branżowych/zawodowych;
- Dofinansowanie przez pracodawcę nauki (np. studia podyplomowe, kursy specjalistyczne, języki obce);
- Prywatną opiekę medyczną oraz grupowe ubezpieczenie na życie finansowane przez Pracodawcę;
- Prywatną opiekę medyczną dla Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach;
- Kartę Multisport na preferencyjnych warunkach;
- Atrakcyjne świadczenia z funduszu socjalnego.