Firma Nioo Labs – wiodący światowy producent woreczków nikotynowych została założona w 2018 w Chinach. Kiedy członkowie naszego zespołu odkryli, że palacze pragną bardziej innowacyjnych produktów niż papierosy, aby żyć zdrowiej, zdaliśmy sobie sprawę, że powinniśmy coś zrobić. Jak większość ludzi, którzy marzą o zmianie świata, naszą misją jest stworzenie świata wolnego od dymu i tytoniu. Wiemy, że rzucanie tytoniu nie jest jednoetapowe, więc budujemy przyjazną dla użytkownika platformę z najnowszą technologią i innowacją. Nasze produkty cieszą się co raz większym zainteresowaniem, dlatego przyszedł czas na kolejny etap. Postanowiliśmy rozszerzyć obszar naszej działalności i obecnie rozwijamy naszą produkcję w Polsce – Nioo Technology Europe Sp. z o. o.
W związku z tym przedsiębiorstwa, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. zaopatrzenia (zakupów)
Miejsce pracy: Bytom
Zakres obowiązków:
- realizacja procesu zakupowego na bieżące i produkcyjne zapotrzebowanie;
- utrzymanie stanów magazynowych na odpowiednim poziomie;
- monitorowanie i kontrola realizowanych zamówień;
- prowadzenie postepowania reklamacyjnego w razie potrzeby;
- analiza rynku pod kątem dostawców oraz materiałów;
- prowadzenie bazy dostawców i jej rozwój;
- negocjacje ofertowe z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi;
- przeprowadzanie okresowych audytów procesu zakupowego oraz dostawców
- przygotowywanie raportów zakupów i sprzedaży oraz kontrola nad dokumentacją;
- przyjmowanie dostaw towaru (rozładunek);
- weryfikowanie ilościowe i rodzajowe przyjmowanego towaru;
- kompletowanie zamówień oraz ich wydawanie z magazynu (zgodnie z zasadą FIFO);
- bieżące monitorowanie i inwentaryzowanie zapasów magazynowych;
- prowadzenie dokumentacji magazynowej w systemie;
- dodatkowo (okresowo) wsparcie Kierownika Zakładu w dokumentacji pracowniczej (wnioski, częściowo czas pracy itp.) i oraz z raportów z maszyn.
Wymagania:
- mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z procesem zakupowym;
- podstawowa znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację biznesową;
- umiejętność podstawowej obsługi programu EXCEL;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność skutecznych negocjacji;
- umiejętności analityczne;
- samodzielność w działaniu i podejmowaniu prostych decyzji zakupowych;
- komunikatywność, pracowitość, dokładność, punktualność.
Praca w systemie zmianowym.