- Poszukiwanie i selekcjonowanie dostawców
- Negocjowanie warunków współpracy
- Analiza potrzeb materiałowych
- Zabezpieczanie materiałów i sprzętu dla projektów budowlanych
- Zarządzanie dostawami i logistyką na budowie
- Minimum średnie wykształcenie
- Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji
- Biegłość w obsłudze komputera i MS Office
- Mile widziana znajomość sektora budowlanego
- Prawo jazdy kat. B
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Stabilne zatrudnienie
- Praca w uznanej firmie
- Ścieżki rozwoju zawodowego
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji
za pomocą przycisku aplikowania.
Kontakt pod numerem telefonu.
Poznaj
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane AGAD Sp z.o.o
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane AGAD to firma z ponad 30-letnią historią. Jej założycielem jest Andrzej Gadomski, który nieprzerwanie od 1977 roku stoi na jej czele. Firma zaczynała jako zakład specjalizujący się we wszelkiego rodzaju remontach, a w szczególności renowacjach pokryć dachowych. Sukcesywny i dynamiczny rozwój firmy spowodował przekształcenie się jej w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością.
Dziś Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane AGAD to uznana firma nie tylko w regionie, ale także w całej Polsce. Ogromne inwestycje związane z renowacjami zabytkowych obiektów, dzięki którym AGAD zdobył uznanie konserwatorów zabytków, to gwarancja profesjonalizmu.