specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Główne obowiązki: realizacja zakupów na potrzeby Uczelni w oparciu o przepisy Ustawy prawo zamówień publicznych oraz na podstawie regulacji wewnętrznych uniwersytetu, prowadzenie dokumentacji zakupowej i rejestrów zamówień, rzetelny opis dokumentów, bieżąca współpraca z pracownikami...
Czym będziesz się zajmować? Organizowanie postępowań ofertowych i wybór dostawców, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wewnętrznymi regulacjami i założeniami. Przygotowywanie umów zakupowych i nadzór nad ich prawidłową realizacją. Ścisła współpraca z klientem wewnętrznym w...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
2 dni
Co Cię czeka! Zarządzanie wsparciem krajowych i ogólnoeuropejskich projektów zakupowych (przetargi, optymalizacja kosztów, zrównoważony rozwój, ulepszenia procesów itp.), aktywna praca w naszym globalnym zespole ds. zakupów. Budowanie skutecznych relacji z interesariuszami oraz zapewnienie...
Twoje obowiązki: Realizacja wybranych procesów zakupowych w ramach zarządzanej kategorii - obszar materiałów technicznych i usług specjalistycznych (części zamienne do maszyn, narzędzia, oprzyrządowanie itp.). Tworzenie zapytań ofertowych i negocjowanie warunków dostaw oraz zakupów w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 godz.
Poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Zakupów, która będzie odpowiedzialna za prowadzenie procesów zakupowych oraz współpracę z dostawcami. Główne obowiązki: Przygotowywanie i przeprowadzanie procedur zakupowych zgodnie z obowiązującymi standardami i politykami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację procesów zakupowych; poszukiwanie i wybór dostawców; negocjacje handlowe; monitorowanie stanów magazynowych; analizę rynku; zapewnienie zgodności z umowami; weryfikację i ocena dostawców; koordynację procesów logistycznych; zarządzanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 850 - 6 922 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Identyfikacja potencjalnych dostawców, składanie zapytań ofertowych, analiza otrzymanych ofert i nadzór nad zamówieniami; Nadzór nad zamówieniami realizowanymi przez dostawców pod kątem terminowości ich realizacji, cen, oraz zamawianych ilości; Monitoring rynku pod kątem trendów, cen i...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Zadania: Monitorowaniem zapasów towarowych oraz zamawianiem towaru na potrzeby działów sprzedaży; Współpracą i budowaniem relacji z dostawcami (w języku angielskim) Regularna i efektywna współpraca z działami sprzedaży hurtowej i detalicznej; Opracowywanie i wdrażanie promocji...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twoje zadania. Składanie zamówień w systemie ERP i bieżąca kontrola realizacji zamówień do dostawców; Zapewnienie terminowości dostaw i kontrola ich zgodności z zapisami umownymi; Raportowanie poziomu zaawansowania realizacji dostaw; Proaktywna współpraca z innymi uczestnikami projektu...
Twój zakres obowiązków: Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami. Współpraca z Klientem Zewnętrznym - utrzymanie i rozwój profesjonalnych kontaktów z Dostawcami. Organizacja i prowadzenie spotkań biznesowych. Współpraca z Klientem Wewnętrznym - utrzymywanie kontaktów ze wszystkimi...
Specjalista ds. Zaopatrzenia - Procurement Specialist
Specjalista ds. Zaopatrzenia - Procurement Specialist
Midroc Rodoverken Production Sp. z o.o.
kujawsko-pomorskie, Gródek
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1064 dni temu
Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwiązań z materiałów stalowych dla przemysłu. Specjalizujemy się w budowie zbiorników wielkopojemnościowych (ze stali nierdzewnej, magazynowych, ciśnieniowych, LNG), budowie rurociągów technologicznych, projektowaniu i instalacji akumulatorów ciepła. Jako członek grupy MIDROC EUROPE AB oferujemy interesującą i rozwojową pracę w stabilnym i prestiżowym otoczeniu.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Zaopatrzenia - Procurement Specialist
Miejsce pracy: Gródek
Zakres odpowiedzialności:
Prognozowanie i planowanie zakupów
Zarządzanie bazą dostawców firmy
Prowadzenie negocjacji zakupowych
Bieżący monitoring stanów magazynowych i zapotrzebowania na materiały, podzespoły i media
Realizacja procesu zakupu materiałów, usług, narzędzi
Monitorowanie terminowości realizacji zamówień
Odpowiedzialność za dokumentację zakupową
Kontrola dostaw pod względem zgodności z fakturami i dokumentami dostaw
Oczekiwania:
Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Wykształcenie wyższe (preferowane z obszaru logistyki)
Umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych
Doświadczenie w branży technicznej będzie dodatkowym atutem
Umiejętność prowadzenia negocjacji
Znajomość j. angielskiego na poziomie minimum B1/B2 (warunek konieczny – raportowanie do centrali firmy w Szwecji)
Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
Przyjazną, nieformalną atmosferę w zespole nastawionym na współpracę
Pracę w międzynarodowym środowisku w firmie o szwedzkich korzeniach
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Główne obowiązki: realizacja zakupów na potrzeby Uczelni w oparciu o przepisy Ustawy prawo zamówień publicznych oraz na podstawie regulacji wewnętrznych uniwersytetu, prowadzenie dokumentacji zakupowej i rejestrów zamówień, rzetelny opis dokumentów, bieżąca współpraca z pracownikami...
Czym będziesz się zajmować? Organizowanie postępowań ofertowych i wybór dostawców, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wewnętrznymi regulacjami i założeniami. Przygotowywanie umów zakupowych i nadzór nad ich prawidłową realizacją. Ścisła współpraca z klientem wewnętrznym w...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
2 dni
Co Cię czeka! Zarządzanie wsparciem krajowych i ogólnoeuropejskich projektów zakupowych (przetargi, optymalizacja kosztów, zrównoważony rozwój, ulepszenia procesów itp.), aktywna praca w naszym globalnym zespole ds. zakupów. Budowanie skutecznych relacji z interesariuszami oraz zapewnienie...
Twoje obowiązki: Realizacja wybranych procesów zakupowych w ramach zarządzanej kategorii - obszar materiałów technicznych i usług specjalistycznych (części zamienne do maszyn, narzędzia, oprzyrządowanie itp.). Tworzenie zapytań ofertowych i negocjowanie warunków dostaw oraz zakupów w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 godz.
Poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Zakupów, która będzie odpowiedzialna za prowadzenie procesów zakupowych oraz współpracę z dostawcami. Główne obowiązki: Przygotowywanie i przeprowadzanie procedur zakupowych zgodnie z obowiązującymi standardami i politykami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację procesów zakupowych; poszukiwanie i wybór dostawców; negocjacje handlowe; monitorowanie stanów magazynowych; analizę rynku; zapewnienie zgodności z umowami; weryfikację i ocena dostawców; koordynację procesów logistycznych; zarządzanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 850 - 6 922 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Identyfikacja potencjalnych dostawców, składanie zapytań ofertowych, analiza otrzymanych ofert i nadzór nad zamówieniami; Nadzór nad zamówieniami realizowanymi przez dostawców pod kątem terminowości ich realizacji, cen, oraz zamawianych ilości; Monitoring rynku pod kątem trendów, cen i...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Zadania: Monitorowaniem zapasów towarowych oraz zamawianiem towaru na potrzeby działów sprzedaży; Współpracą i budowaniem relacji z dostawcami (w języku angielskim) Regularna i efektywna współpraca z działami sprzedaży hurtowej i detalicznej; Opracowywanie i wdrażanie promocji...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twoje zadania. Składanie zamówień w systemie ERP i bieżąca kontrola realizacji zamówień do dostawców; Zapewnienie terminowości dostaw i kontrola ich zgodności z zapisami umownymi; Raportowanie poziomu zaawansowania realizacji dostaw; Proaktywna współpraca z innymi uczestnikami projektu...
Twój zakres obowiązków: Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami. Współpraca z Klientem Zewnętrznym - utrzymanie i rozwój profesjonalnych kontaktów z Dostawcami. Organizacja i prowadzenie spotkań biznesowych. Współpraca z Klientem Wewnętrznym - utrzymywanie kontaktów ze wszystkimi...